lj-70 mietinnässä
Valvoja: Käyttäjä
Enhän mä mitään näistä tiä, enkä oo ikinä muuten nähny kuin kuvissa.
Mutta kun tossa edellä oli puhetta lj73:ta ni mitäs se haittaa vaikka on muovikatto eli eiköhän se talvella mee ja lämmöt pysyy sisällä sekä rosmot ulkona samoin kuin peltikattosessakin.
lj73 en tosin tiedä, mutta ei kai se katto ihan vetämällä lähde. Ja vakuutuskin toimii normaalisti kun on lukittavat ovet normaaliin tapaan.
Korjatkaa nyt jos oon väärässä.
Aikanaan omistin sutsukin hard top tyylisen ratkasun ja siinä toimi ainakin hyvin tuo katto hommeli.
Mutta kun tossa edellä oli puhetta lj73:ta ni mitäs se haittaa vaikka on muovikatto eli eiköhän se talvella mee ja lämmöt pysyy sisällä sekä rosmot ulkona samoin kuin peltikattosessakin.
lj73 en tosin tiedä, mutta ei kai se katto ihan vetämällä lähde. Ja vakuutuskin toimii normaalisti kun on lukittavat ovet normaaliin tapaan.
Korjatkaa nyt jos oon väärässä.
Aikanaan omistin sutsukin hard top tyylisen ratkasun ja siinä toimi ainakin hyvin tuo katto hommeli.
no jos 73sta yrität kattoo nykästä irti ni kylhän se auto peräs tuleen,ku on meinaan toi kutta perkka kiinni aineski kymmenel pultilla ja ikkunan kehykset sun muut on myös pultti liitoksilla!eli melkein verratavissa kiintee kattoseen...!
mut tot talviautoilua en viel tiedä ku on härveli viel työn alla,puuttuu meinaan toinen akku ja takalämppäri,täytyy kait ostaa vebasto ku rupee ajeleen!

Mitenkähän noilla metsurinkamppeilla ton huoltoauton kanssa.
"Huoltoauto on ajoneuvojen ja koneiden huoltoon sekä korjausmiehistön ja välineiden kuljetukseen tarkoitettu, tarvittavin työkaluin ja laittein varustettu N-luokan auto, jossa on tilaa enintään kahdelle henkilölle kuljettajan vieressä."
Eli metsuri ja sahathan siinä metsään on menossa. Riittäiskö jos varustaisauton sahan huoltokalustolla, moottorisahahan voisi kuulua kalustoon kun mukana se aina kuitenkin pitää olla?
"Huoltoauto on ajoneuvojen ja koneiden huoltoon sekä korjausmiehistön ja välineiden kuljetukseen tarkoitettu, tarvittavin työkaluin ja laittein varustettu N-luokan auto, jossa on tilaa enintään kahdelle henkilölle kuljettajan vieressä."
Eli metsuri ja sahathan siinä metsään on menossa. Riittäiskö jos varustaisauton sahan huoltokalustolla, moottorisahahan voisi kuulua kalustoon kun mukana se aina kuitenkin pitää olla?
Joopa joo. Taidan tilata saksan maalta tuollasen <93 ja huoltoautoks rekisteröidä. Täytys saada vaan toi vanha rotisko ensin myytyä.
Kattella sitten oisko se lj70 vai 73.
Mites jos linjoilla on tietäjiä tai omistajia (lj73) talvihommat epäilyttää eli kuinkas kun on taittuvia tuulilaseja ja muovikattoa talvella kuitenkin -25`C kuika ootte tarjennu?
70 ois varmaan sen puolesta parenpi vaihtoehto. Selvittelin tossa perän kokoo niin huoltoauto versio 140x140 cm eli kulmasta kulmaan pitäs raivuri mahtua. Tilanpuute voi kyllä joskus (tulevaisuudessa) yllättää
Kattella sitten oisko se lj70 vai 73.
Mites jos linjoilla on tietäjiä tai omistajia (lj73) talvihommat epäilyttää eli kuinkas kun on taittuvia tuulilaseja ja muovikattoa talvella kuitenkin -25`C kuika ootte tarjennu?
70 ois varmaan sen puolesta parenpi vaihtoehto. Selvittelin tossa perän kokoo niin huoltoauto versio 140x140 cm eli kulmasta kulmaan pitäs raivuri mahtua. Tilanpuute voi kyllä joskus (tulevaisuudessa) yllättää

Onhan BJ:ssäki taitettava tyylilasi ja irroitettava katto ja kyllä pärjää mikäli on jonkinlaisia tiivisteitä ovissa kiinni ja lämppärin kenno aukiRookie kirjoitti:Joopa joo. Taidan tilata saksan maalta tuollasen <93 ja huoltoautoks rekisteröidä. Täytys saada vaan toi vanha rotisko ensin myytyä.
Kattella sitten oisko se lj70 vai 73.
Mites jos linjoilla on tietäjiä tai omistajia (lj73) talvihommat epäilyttää eli kuinkas kun on taittuvia tuulilaseja ja muovikattoa talvella kuitenkin -25`C kuika ootte tarjennu?
70 ois varmaan sen puolesta parenpi vaihtoehto. Selvittelin tossa perän kokoo niin huoltoauto versio 140x140 cm eli kulmasta kulmaan pitäs raivuri mahtua. Tilanpuute voi kyllä joskus (tulevaisuudessa) yllättää
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
empä viel tiedä lj73 talviominaisuuksista ku tuli just hiekkapuhalluksesta ja on osina,mut onhan siin tiivisteet lasin välis,mut tost puuttuu toinen akku ja takalämppäri tuontiauto ku on,vaikka toi 73 on vähä pidempi ku 70 niin tilaa on ihan toiseen malliin,ja tadaa kesäks on avo auto,syy miks hommasin tommosen!
...miksei HZJ-73; sama kone kuin HZJ-80:sessä (turboton 4.2l suora kutos dieseli, noin 131 hepoista)? Kaiketi vähän järeämpi muutenkin. Mobil.de:stä löytyy ainakin yksi -92; hae HZJ73. Tai BJ73 (3B, kuten BJ-42 ja BJ-45)?Rookie kirjoitti:Joopa joo. Taidan tilata saksan maalta tuollasen <93 ja huoltoautoks rekisteröidä. Täytys saada vaan toi vanha rotisko ensin myytyä.
Kattella sitten oisko se lj70 vai 73.
Antti R.
SLCK #2
SLCK #2