Koitin hakusanoilla ettiä mut en löytäny, enkä jaksanu (taas) lukea koko ketjua läpi, niin onkos kellään kokemuksia 120:sen alakerran laakereista? Tai siitä voisko ne mahdollisesti olla menossa huonoksi/väljäksi tms.? Kun etenkin kylmänä käynnistäessä öljynpainevalo jää sekunniksi pariksi palamaan. Ja mun siippa on kuulevinaan moottoriäänen seasta jotain ylimääräistä. Kuulostaisko tää teän korvaan siltä, et voi olla se alakerran laakeri? Onko kukaan niitä vaihtanu? Mun ruiserilla on kohta se puol miljoonaa ajettu (ja tavoite on vähintään miljoona..).

Ja tuohon lämmityskeskusteluun osallistun omalla kokemuksella sen verran, että kun täällä pohjoisessa asun niin nuita kylmiä kelejä (alle -30) täällä valitettavasti riittää. Mulla on webasto (joka on tähän mennessä lähteny aina ekalla käyntiin) jota pietän päällä pakkasen määrästä riippuen 25-50min ennen käynnistystä. Defan lämppäri on myös seinässä 2-3 tuntia (sen toimivuudesta en oo ihan varma, ainakin yksinään tuntuu aika tehottomalta). Ja myös ctek:in laturi on yön yli lataamassa. Lisäksi peittelen keulan vanhan ajan malliin räsymatoilla, jotta lämpö ei karkaa harakoille (ainakin haluan uskoa niin..

Mutta eipä muuta ku hyvät pääsiäiset kaikille ja jään odotteleen vastauksia.

T. Elina