Aika veikeän oloinen masiina nettiautossa myynnissä
Tuollaisen minäkin ostaisin,kun ensin pääsis persaukisuudesta eroon http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/5177029
Mitenköhän on vetopuoli toteutettu?
Aika veikeen näköisen vehkeen kaveri on väkästänyt. Minullakin tekee mieli hj-Pickupia. Aajtteli ruveta muuttamaan omaa korotetulla katolla olevaa HJ61 GR vm-89 paktiautoa sellaiseksi, mutta neliovisena. Matti jossakin topicissa kertoi että huoltoauton lavan pituutta ei ole määritelty, eli ei tarvitsisi olla vähintään 175 cm pitkä. Muutoksen myötä pääsisin siitä korokekatosta eroon ja saisin tehtyä n. 90cm pitkän lavan. Mitä sanotte, onnistuisiko pakettiauton leimaamaan tämän pituisella lavalla huoltoautoksi, vai joko uudet huoltoautotkin on Trafin pannassa.
Eikös se olutkaan niin ettei korimuutoksia voi enää tehdä, jos lopputulos ei vastaa tehtaan speksiä. Eli kun HooJiista ei ole olemassa lava- eikä avomallia, niin ei muutokset onnistu enää. Oliko pessimisti väärässä?
parukit kirjoitti:Aika veikeen näköisen vehkeen kaveri on väkästänyt. Minullakin tekee mieli hj-Pickupia. Aajtteli ruveta muuttamaan omaa korotetulla katolla olevaa HJ61 GR vm-89 paktiautoa sellaiseksi, mutta neliovisena. Matti jossakin topicissa kertoi että huoltoauton lavan pituutta ei ole määritelty, eli ei tarvitsisi olla vähintään 175 cm pitkä. Muutoksen myötä pääsisin siitä korokekatosta eroon ja saisin tehtyä n. 90cm pitkän lavan. Mitä sanotte, onnistuisiko pakettiauton leimaamaan tämän pituisella lavalla huoltoautoksi, vai joko uudet huoltoautotkin on Trafin pannassa.
Kyllä MaTTi oli oikeassa, poikkeuslupahakemuksen käsittely vei Trafissa aikaa lähes 15 kk, mutta tänään tuli myönteinen rakennuslupapäätös postissa kotiin. Vaatimuslista on pitkä, mutta ei haittaa. Jokkisluokan turvakaaret pitää rakentaa auton sisään takaosan kohdalle. Lupaa ennakoiden tein ne joulukuussa. Muu tekeminen saa nyt vielä vähän aikaa odottaa kun auto ei jouda seisomaan jos nyt. Jo sen vaikka Seinäjoelle saisi valmiiksi.
Tänään tuli leimattua 4-ovinen Hj61 lava-auto. Lavan pituus on 85 cm. Kyllä katsastusmies nikotteli pitkään ennen kuin kirjoitti paperit N1 pakettiautoksi. Ajoneuvoryhmä huoltoauto. Trafin lupapäätöksessä kun viimeinen lause sanatarkasti kuuluu: Tämä päätös ei vapauta mahdollisen autoveron maksuunpanosta. Turvakaarien seurauksena auton omamassa on nyt 2330 kg.