
Kenellä todistetavasti eneiten ajettu HJ60, HJ61,HJ80
Valvoja: Käyttäjä
Kenellä todistetavasti eneiten ajettu HJ60, HJ61,HJ80
Kenellä todistetavasti eneiten ajettu Kategoriat HJ60, HJ61,HJ80 

HJ-60 vm -83 seuraava tasaluku alkaa seiskalla, tarkaa en nyt
tässä muista, mutta ollut perheessä vuodesta -90.
BJ:n todellisista kilometreistä ei hajuakaan, montakohan kertaa
lienee mittari pyörähtänyt ympäri ?
HJ-61 vm-88 vasta 390000 km............
tässä muista, mutta ollut perheessä vuodesta -90.
BJ:n todellisista kilometreistä ei hajuakaan, montakohan kertaa
lienee mittari pyörähtänyt ympäri ?
HJ-61 vm-88 vasta 390000 km............
________________________
pirultahyvä
BJ-41 HJ-60 HJ-61 HDJ-80
SLCK # 47
pirultahyvä
BJ-41 HJ-60 HJ-61 HDJ-80
SLCK # 47
Hei,
meillä työpaikalla on HDJ-80, vm 1993. Oulun yliopisto on sen ostannut uutena ja auto oli henkilökunnalle lainattava/vuokrattava. 1998 auto siirtyy Sodankylän geofysiikan observatorion käyttöön (SGO on OY:n laitos) ja on sen jälkeen SGO:n henkilökunnan käytössä, eli paljon vähämmän ihmisiä, mutta edelleen monta kilsaa, koska SGO:lla on mittausasemia esim. Helsingissä, Kevossa, Abiskossa, ja Pohjoisnorjassa. Mittari on jo toinen ja näytää nyt noin 230.000 km, mutta muistan että entisella mittarilla oli selvästi yli 500.000 km, ehkä 600.000 km. Ajopäiväkirjat kyllä löytyy meidän arkistolta. Autolla ei ollut mitään suuria ongelmia.
Terveisin,
Thomas
meillä työpaikalla on HDJ-80, vm 1993. Oulun yliopisto on sen ostannut uutena ja auto oli henkilökunnalle lainattava/vuokrattava. 1998 auto siirtyy Sodankylän geofysiikan observatorion käyttöön (SGO on OY:n laitos) ja on sen jälkeen SGO:n henkilökunnan käytössä, eli paljon vähämmän ihmisiä, mutta edelleen monta kilsaa, koska SGO:lla on mittausasemia esim. Helsingissä, Kevossa, Abiskossa, ja Pohjoisnorjassa. Mittari on jo toinen ja näytää nyt noin 230.000 km, mutta muistan että entisella mittarilla oli selvästi yli 500.000 km, ehkä 600.000 km. Ajopäiväkirjat kyllä löytyy meidän arkistolta. Autolla ei ollut mitään suuria ongelmia.
Terveisin,
Thomas
SLCK#67, 1979 HJ45LP, 1988 HJ61LG (for sale in parts)
Lissä osalistujia kaivataan
Lissä osalistujia kaivataan 

Oliskohan tämä se "saksalainen", joka onkin Schweitsiläinen.
Muttei ne oo ajanut kuin vaivaiset 600 tkm
http://www.weltrekordreise.ch/a_starte.html
Muttei ne oo ajanut kuin vaivaiset 600 tkm

http://www.weltrekordreise.ch/a_starte.html
-
- Viestit: 206
- Liittynyt: Ke Joulu 01, 2004 2:50 pm
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Sama porukka mun mielestä.hector kirjoitti:Oliskohan tämä se "saksalainen", joka onkin Schweitsiläinen.
Muttei ne oo ajanut kuin vaivaiset 600 tkm![]()
http://www.weltrekordreise.ch/a_starte.html
Johan mun 1,8 bensa Camrylläkin on sen verran pukattu! Alkuperäinen kone muuten ja nyt jo loppu, 630tkm se lauloi...
Project Kekkonen
jjtp kirjoitti:saakeli kun en nyt muista tarkkaan paljo oli ajettu yhellä hj:lla,hipoi miljoonaa tai vähä yli oli erikoiskuljetuksien etu autona.
kuuleman mukaan ko laite meni lappeenrannan suuntaan autoliikkeeseen josta se löysi uuden omistajan lähes heti.
Firma oli muistaakseni Saattopalvelut tai jotain sinnepäin, ajoivat
paljon Kvaernerilta Norjasta, Suomen telakoille laivan osia.
Niillä on useampi miehitys autoille, ja auto on melkein koko ajan
menossa.
Jo 90 luvun puolivälin paikkeilla HJ:llä oli ajettu miljoona kilsaa,
vaihdettu kaksi kertaa kytkin ja perät + muuta sälää, mutta
koneelle ei tarvinnut vielä tehdä " mitään " .
Tosin ajohan on rauhallista, ja hyviä teitä pitkin kuljetaan.
Kummelithan tuon jo totesi, auto tykkää, kun sillä ajetaa!
________________________
pirultahyvä
BJ-41 HJ-60 HJ-61 HDJ-80
SLCK # 47
pirultahyvä
BJ-41 HJ-60 HJ-61 HDJ-80
SLCK # 47