Siirtäjähän se oli palasina...Oli muutes nätty vaihtaa suoraan alle päin! Jakis vaan irti, vaihteiston peräpäästä yks limppu pois ja avot kaikki oli esillä...
koko hommaan meni kahelta ukolta reilu 5 tuntia ja se sisälti renkaiden vaihdon
Hessu kirjoitti:Laitappa kuvatuksia sitten avatusta laatikosta, niin näkee miltä hodarin laatikko näyttää.
Tuppu kirjoitti:
Siirtäjähän se oli palasina...Oli muutes nätty vaihtaa suoraan alle päin! Jakis vaan irti, vaihteiston peräpäästä yks limppu pois ja avot kaikki oli esillä...
koko hommaan meni kahelta ukolta reilu 5 tuntia ja se sisälti renkaiden vaihdon
Hieno homma ettei tuon kummasempi vika ollut. Taisi se teoria vaihteen väkisin survomisesta sattua kohilleen...
Samaan syssyyn korkeammat jouset viskaa alle, ennen kuin leimaat!
Hohooooo,tossa on jo tyyliä Meukow pullo pyörän päällä...Kelepais mullekkin.
Hienompi toi on ko se perinteinen kaljapullo
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
Tuppu kirjoitti:
Kiitokset Matille leimasta... huomenna haipataan alapään laakerit ja jotain pikku sälää ja tehään vähän vuosihuoltoa
Eipä mitään, ilo tämmösiä leimailla. Takaluukun ruosteläiskää lukuunottamatta käytännössä täysin ruosteeton peli. Jarrutkin seisomisesta huolimatta tehokkaat ja tasaiset.
Ei muuta kun peliin vähän ryhtiä lisää niin jopa kelpaa ajella.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)