Valvoja: Käyttäjä
Tarrat ovat tällä hetkellä loppu. Niitä tehdään heti lisää ja sen jälkeen palataan asiaanHessu kirjoitti:Olikos niitä slck-tarroja mahdollista saada tai vaikkapa ostaa lisää?
Jaaha. Minä taas olen netissä aika paljon vastakkaisesta syystä.Käyttäjä kirjoitti:Sit vaan vartoillaan jotain tapahtuvaksi.vartiainen kirjoitti:Kun on jäsenmakseun suorittanut ja lähettänyt meiliä noihin kahteen osoitteeseen (arho ja ironpig) niin mitä sitten tapahtuu?
Postissa pitäisi tulla jäsenmateriaalia j atuonne jäsengalleriaan tulee oma jäsenruutu.
Tosin jokaista jäsentä ei päivitellä samantien kun maksu kolahtaa tilille ja maili tulee perille vaan siinä keätään muutama jäsen ns.plakkariin ja suoritetaan joukko postitus ja joukko lisäys gallerian.
Tämä johtuu ihan siitä syystä että näitä hommia tehdään vapaaehtoisvoimin muun työn ja harrastuksien ohella.
Jos ihmetellään et miten minä kerkiän vastailemaan nopeasti tällä foorumilla niin olen pitkäaikaistyötön ja mulla ei oo muuta elämää![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No ei se ihan näin mene
Sit vaan vartoillaan jotain tapahtuvaksi.vartiainen kirjoitti:Kun on jäsenmakseun suorittanut ja lähettänyt meiliä noihin kahteen osoitteeseen (arho ja ironpig) niin mitä sitten tapahtuu?