Rautalanka ohjeet kuvien lähettämiseen
Valvoja: Käyttäjä
Rautalanka ohjeet kuvien lähettämiseen
On se v....u ku ei onnistu laittaa avatar kuvaa omaan profiiliin. Jos oon käsittänyt oikein niin "omat tiedot" sivun ala reunassa on avatar-kuvien ohjaus paneli johon voi laittaa linkin mistä kuva tulee. No laitoin siihen kuvan osoitteen(simolinsivuilta) ja mitään ei tapahdu. kuva on 80*60. eli ei liian iso. Kertokaa nyt ihmeessä mikä on
Blue skies and headdown
Re: Rautalanka ohjeet kuvien lähettämiseen
Ainakin alle 20 kilon gif- ja jpg-kuvat tuonne menee kiltisti. Kuvan www-osoite siihen kuvan osoiteriville ja sitten lähetä-painiketta. Liitä nyt vaikka se kuvan linkki tänne tai lähetä ylläpidon osoitteeseen.killerwo kirjoitti:On se v....u ku ei onnistu laittaa avatar kuvaa omaan profiiliin. Jos oon käsittänyt oikein niin "omat tiedot" sivun ala reunassa on avatar-kuvien ohjaus paneli johon voi laittaa linkin mistä kuva tulee. No laitoin siihen kuvan osoitteen(simolinsivuilta) ja mitään ei tapahdu. kuva on 80*60. eli ei liian iso. Kertokaa nyt ihmeessä mikä on
Re: Rautalanka ohjeet kuvien lähettämiseen
Simoliinin sivuilla usein tapahtuu se virhe, että linkki laitetaan html-sivuun eikä kuvaan. Eli kun avaat galleriastas sen kuvan niin että sillä on sininen tausta jne, pitää vielä ottaa kuvasta hiiren oikealla näppäimellä klikkaamalla "properties" tai "ominaisuudet", ja kopioida siitä itse kuvan osoite, tai "view image" tai "näytä kuva", ja kopioida sitten selaimelta se kuvan osoite.killerwo kirjoitti:On se v....u ku ei onnistu laittaa avatar kuvaa omaan profiiliin. Jos oon käsittänyt oikein niin "omat tiedot" sivun ala reunassa on avatar-kuvien ohjaus paneli johon voi laittaa linkin mistä kuva tulee. No laitoin siihen kuvan osoitteen(simolinsivuilta) ja mitään ei tapahdu. kuva on 80*60. eli ei liian iso. Kertokaa nyt ihmeessä mikä on
Antti R.
SLCK #2
SLCK #2