hdj80 uuden käyttöpelin räpellystä...
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
mukava maalata etupään peltejä ja runkoo, kun ei ole juuri ollenkaan ruosteessa. on saattanut saada pienen kolhun joskus tohon hanttarin kulmaan, kun pellejä vähän hepattu uusiksi kasaan, ja rungon ja korinkorvan rako hivenen isompi kuin kuskinpuolella.
onko vinssi, ja puskuri liian painava, jos pitää taljalla nostaa paikoilleen?
ruuvasin myös hellan 1000ff lisäpitkät, ja upotin nihin xenon sarjan.
ja vähän vielä parempia kuvia oikeen kamerella otettuja.
ja lokarin levikkeetkin puuttuu vielä. tiedä sitten pitäiskö noi lokarinkaaret edestä paklata, ja maalata...
onko vinssi, ja puskuri liian painava, jos pitää taljalla nostaa paikoilleen?
ruuvasin myös hellan 1000ff lisäpitkät, ja upotin nihin xenon sarjan.
ja vähän vielä parempia kuvia oikeen kamerella otettuja.
ja lokarin levikkeetkin puuttuu vielä. tiedä sitten pitäiskö noi lokarinkaaret edestä paklata, ja maalata...
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
tuli haettua 20L kannu nesteen turbo lxe öjyä.
synteettistä 10w40. ja hintaa oli 95€
kesän ajan koneessa on pyörinyt nesteen turbo lxe 15w40 öljy, mineraalista. mittariin tullut 5tkm ja öljyn pinta laskenut puoliväliin.
saa nähdä pysyykö synteettinen yhtä hyvin.
mistäs sais edullisesti venttiiilikopan tiivisteen?
synteettistä 10w40. ja hintaa oli 95€
kesän ajan koneessa on pyörinyt nesteen turbo lxe 15w40 öljy, mineraalista. mittariin tullut 5tkm ja öljyn pinta laskenut puoliväliin.
saa nähdä pysyykö synteettinen yhtä hyvin.
mistäs sais edullisesti venttiiilikopan tiivisteen?
[quote="pemaripoju"]sovittelin tossa vähän nastapyöriä alle. 35" nokian vatiivat. 10x15 et-44 vanteilla.
ne tulee edessä renkaan kyljestä mitattuna noin 10cm ulos kaaresta, ja kulutuspinnasta noin 7cm. vähän tarvis olla leveemmät levikkeet kuin noi original 40mm...
laita vaan suosiolla oikeella ET:llä olevat vanteet sinne.. -12 ET on passeli 10x15 vanteissa.. tulee aika uraherkkä tommosella et:llä, on kokemusta.
ne tulee edessä renkaan kyljestä mitattuna noin 10cm ulos kaaresta, ja kulutuspinnasta noin 7cm. vähän tarvis olla leveemmät levikkeet kuin noi original 40mm...
laita vaan suosiolla oikeella ET:llä olevat vanteet sinne.. -12 ET on passeli 10x15 vanteissa.. tulee aika uraherkkä tommosella et:llä, on kokemusta.
-ei riemulla rajaa kun parhaalla ajaa-
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec
LJ70 3"korotus,37x14.5 Creepyt yms.
WUOKSI OFFROAD
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec
LJ70 3"korotus,37x14.5 Creepyt yms.
WUOKSI OFFROAD
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
menee vaikeeksi, kun on kaksi autoo mihin sopii erimoiset vanteet. ei voi vaihdella autosta toiseen mielen mukaan...
ja olis mulla tossa noin 10x15 -12 tml vanteet, mille olen ajatellut jotkut kesärenkaat laittaa...
niin joo ja tuntuu toi kone pitävän aika hyvin öljynpaineet tolla 10w40synteettisellä nesteen öljyllä!
venttiilikopan tiiviste vaan tihkuu entistä enempi
ja en ole hintaa viläkään toyotalta kysynyt, kun ei tässä ihan lähellä ole toyotan myymälää!
ja olis mulla tossa noin 10x15 -12 tml vanteet, mille olen ajatellut jotkut kesärenkaat laittaa...
niin joo ja tuntuu toi kone pitävän aika hyvin öljynpaineet tolla 10w40synteettisellä nesteen öljyllä!
venttiilikopan tiiviste vaan tihkuu entistä enempi
ja en ole hintaa viläkään toyotalta kysynyt, kun ei tässä ihan lähellä ole toyotan myymälää!
Enemmän vaan levitystä alle, mulla nyt 10x15 vanteilla noi samat kumit, vanteiden et -93.5 eikä oo uraherkkä,
Kaikki on korotetussa hdj:ssä kiinni niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin etuakselin oikea asento, sen kun saa kohdilleen niin menee suoraan kuin juna oli mikä et tahansa vanteissa...
Oli nimittäin tämäkin ihan mahdoton ajettava ennekuin sen korjasin pois ja nyt on hyvä, ajeltu noilla vatiivoilla 9000 km.
Kaikki on korotetussa hdj:ssä kiinni niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin etuakselin oikea asento, sen kun saa kohdilleen niin menee suoraan kuin juna oli mikä et tahansa vanteissa...
Oli nimittäin tämäkin ihan mahdoton ajettava ennekuin sen korjasin pois ja nyt on hyvä, ajeltu noilla vatiivoilla 9000 km.
MIKKO UKKOLA
040-5854915
-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
040-5854915
-90 HDJ80
-96 HDJ80
-83 BJ45 LV
-83 BJ45 LV josta tehty LP
-69 FJ45 LP
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
auttoi kyllä aika paljon ajokäytökseen noi epäkeskopuslat, kun aluksi noillakin 8" vanteilla olevilla insoilla ei meinannut mutkasella tiellä pysyä.
ja varmaan jos enempi korottaa joskus niin tarvii varmaan pudottaa niitä tukivarsien rungonpäätä.
ainakin hjssa olessa noi vatiivat on ollut todella hyvät ajaa.
pyöreet, ja ei ole vedellyt huonollakaan tiellä, kuten monet muut renkaat...
tarvis varmaan tonne syylärin eteen laittaa joku jämerä verkko, ettei riko risut syyläriä, kun nyt on aika avonainen tila kepeillä mennä tosta vinssin ylitte...
riittääkö toi alkuperänen 550W lohkolämppäri talvipakkasille?
ja varmaan jos enempi korottaa joskus niin tarvii varmaan pudottaa niitä tukivarsien rungonpäätä.
ainakin hjssa olessa noi vatiivat on ollut todella hyvät ajaa.
pyöreet, ja ei ole vedellyt huonollakaan tiellä, kuten monet muut renkaat...
tarvis varmaan tonne syylärin eteen laittaa joku jämerä verkko, ettei riko risut syyläriä, kun nyt on aika avonainen tila kepeillä mennä tosta vinssin ylitte...
riittääkö toi alkuperänen 550W lohkolämppäri talvipakkasille?
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
vaihtelin vaihdelaatikoihin öljyt, kun pohjolan tallissa oli vielä sopivan lämmintä
öljyksi tuli redlinen mt-90 öljyt.
rupes synkronointi pelaan todella hyvin. ei pöki keppiä vastaan yhtään isommalle vaihtaessa. ja pienemmälle vaihtaessa esim risteykseen saa kakkosen päälle hyvin.
motonetissä kun hypistelin niitä pöniköitä niin olis tehny mieli kokeilla jakolootaan sitä hevy shockproof öljyä. ainakin osaksi. pitäis olla todella liukasta, mikä ei varmaan jakiksessa haittaa? tai sitten etu tai takaperään!
öljyksi tuli redlinen mt-90 öljyt.
rupes synkronointi pelaan todella hyvin. ei pöki keppiä vastaan yhtään isommalle vaihtaessa. ja pienemmälle vaihtaessa esim risteykseen saa kakkosen päälle hyvin.
motonetissä kun hypistelin niitä pöniköitä niin olis tehny mieli kokeilla jakolootaan sitä hevy shockproof öljyä. ainakin osaksi. pitäis olla todella liukasta, mikä ei varmaan jakiksessa haittaa? tai sitten etu tai takaperään!
Red Line:n ölpät on kyllä hemmetin hyviä öljyjä...pemaripoju kirjoitti:vaihtelin vaihdelaatikoihin öljyt, kun pohjolan tallissa oli vielä sopivan lämmintä
öljyksi tuli redlinen mt-90 öljyt.
rupes synkronointi pelaan todella hyvin. ei pöki keppiä vastaan yhtään isommalle vaihtaessa. ja pienemmälle vaihtaessa esim risteykseen saa kakkosen päälle hyvin.
motonetissä kun hypistelin niitä pöniköitä niin olis tehny mieli kokeilla jakolootaan sitä hevy shockproof öljyä. ainakin osaksi. pitäis olla todella liukasta, mikä ei varmaan jakiksessa haittaa? tai sitten etu tai takaperään!
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
Pikkusen viiveellä mutta...
Ja muistaakseni 10w-30 oli aikanaan halvinta möhnää mitä käytettiin sitten joka paikassa moottorin lisäksi, eli ei oikein miksikään "huippuöljyksi" voi sanoa... Nyttemmin taitaa maksaa jo enemmän kuin esim. 10w-40?
Eikö -35->40 ole vielä erittäin kylmää? Mikäs alkais olla?pemaripoju kirjoitti:ohjekirjassahan lukee että 10w30 saa käyttää vaan erittäin kylmissä olosuhteissa. itte en kyllä semmosta laittais...
Ja muistaakseni 10w-30 oli aikanaan halvinta möhnää mitä käytettiin sitten joka paikassa moottorin lisäksi, eli ei oikein miksikään "huippuöljyksi" voi sanoa... Nyttemmin taitaa maksaa jo enemmän kuin esim. 10w-40?
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?