offi BJ. 38,5x14,5 tsl. The end :(
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
musta se tuuppaa.
sinistä ei tule lämpimästä koneesta yhtää.
suodatin on uusi (käytetään60-100hp) traktorin ilmansuodatin, ja epäilin sitä itsekin viaksi.
syöttöhän säädetään tosta samasta vivusta missä on sammutin. elikkä sammutinta päälle vetäen pitäis pienetä, mutta savutus vaan jatkuu...
pitäisköhän suuttimet viedä säätöön?
mikähän niiden avautumis paine pitäis olla?
sinistä ei tule lämpimästä koneesta yhtää.
suodatin on uusi (käytetään60-100hp) traktorin ilmansuodatin, ja epäilin sitä itsekin viaksi.
syöttöhän säädetään tosta samasta vivusta missä on sammutin. elikkä sammutinta päälle vetäen pitäis pienetä, mutta savutus vaan jatkuu...
pitäisköhän suuttimet viedä säätöön?
mikähän niiden avautumis paine pitäis olla?
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
nostinahtopaineen noin kiloon.
ruuvasin syöttöö 3kierrosta pinemmälle, ja käänsin sen kaasuläpän ylemmän letkulähdön osoittamaan kuskinpuolelle.
savutus vähenty, ja vääntö hukku alakierroksilta. kokeilin tehdä siihen letkuun myös pientä reikää, mutta ei oikeen tullu hyvää millään.
täytyy pyöritellä jokupäivä vie uudemman kerran kaikkia ruuveja.
ruuvasin syöttöö 3kierrosta pinemmälle, ja käänsin sen kaasuläpän ylemmän letkulähdön osoittamaan kuskinpuolelle.
savutus vähenty, ja vääntö hukku alakierroksilta. kokeilin tehdä siihen letkuun myös pientä reikää, mutta ei oikeen tullu hyvää millään.
täytyy pyöritellä jokupäivä vie uudemman kerran kaikkia ruuveja.
muistaakseni 125 ja kuluneilla kohtuullinen 115??pemaripoju kirjoitti:musta se tuuppaa.
sinistä ei tule lämpimästä koneesta yhtää.
suodatin on uusi (käytetään60-100hp) traktorin ilmansuodatin, ja epäilin sitä itsekin viaksi.
syöttöhän säädetään tosta samasta vivusta missä on sammutin. elikkä sammutinta päälle vetäen pitäis pienetä, mutta savutus vaan jatkuu...
pitäisköhän suuttimet viedä säätöön?
mikähän niiden avautumis paine pitäis olla?
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
tänään taas ihmettelin ja lopulta keksin ongelman.
tossa kun kesällä vähän venytin sitä jousta mikä painaa syöttöjä lisää kalvon vieressä niin ei jaksanut se pakkosyötön nappi pitää sitä sammutin vipua paikoillaan kun rupee tuleen painetta kalvon taakse.
jousen alta 4mm simmejä pois, ja vähän jouselle rutistelua ruuvipenkissä niin pahin savu on hukkunut.
tossa kun kesällä vähän venytin sitä jousta mikä painaa syöttöjä lisää kalvon vieressä niin ei jaksanut se pakkosyötön nappi pitää sitä sammutin vipua paikoillaan kun rupee tuleen painetta kalvon taakse.
jousen alta 4mm simmejä pois, ja vähän jouselle rutistelua ruuvipenkissä niin pahin savu on hukkunut.
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
Pääsikö etualeksei hyppimään?pemaripoju kirjoitti:tämmöstä tälläviikolla. lumihangessa 35" vatiivalla antautu murros!
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
laitoi uudet hehkut, nyt lähtee hienosti käyntiin kylmästäkin.
taakse vaihdoin hjn vanhat etu iskarit. tapin tilalle hitsasin lenkit.
vaikka olikin vähän löysemmät iskarit niin ihme kyllä pompotus loppu takapäästäkin melkein kokonaan!
tarvis laittaa taakse tuplanivel, kun taitaa murtaa se laatikonpään nivel ja aiheuttaa värinää...
taakse vaihdoin hjn vanhat etu iskarit. tapin tilalle hitsasin lenkit.
vaikka olikin vähän löysemmät iskarit niin ihme kyllä pompotus loppu takapäästäkin melkein kokonaan!
tarvis laittaa taakse tuplanivel, kun taitaa murtaa se laatikonpään nivel ja aiheuttaa värinää...
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
velipoika hitsas vanteen saumat, tai turasin mä itte yhden 
sai irto navassa vedettyä kerralla ympäri asti sauman.
maalasin vanteet pensselillä sisältä ja ulkoo.
sitten tänään sain laitettua jo kaksi kumia vanteelle. tosi helposti meni käsipelillä.

ja pitihän niitä heti autoon sovittaa
tai ainakin takapyöräksi.

ei ole kyllä nokian 3110c kamerassa kehumista...
tätyy kuvata taas joku päivä oikeen kameralla...

sai irto navassa vedettyä kerralla ympäri asti sauman.
maalasin vanteet pensselillä sisältä ja ulkoo.
sitten tänään sain laitettua jo kaksi kumia vanteelle. tosi helposti meni käsipelillä.
ja pitihän niitä heti autoon sovittaa

tai ainakin takapyöräksi.
ei ole kyllä nokian 3110c kamerassa kehumista...
tätyy kuvata taas joku päivä oikeen kameralla...
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
ei ole vielä kuvia.
saako ton jakolaatikon purettua irti päälootasta autossa päin?
tarvis tota nelivedon kytkentää päästä kattoon, kun väliin hyppää nelikko pois. voiko kytkentäholkkiin tai akselin hampaisiin vähän hitsata kulmaa lisää?
olis tossa kyllä yksi mf puimurin vaihdellaatikko joka on saman kätinen kuin jakolaatikko. nopein vaihde 2:1 seuraava3:1 ja hitain jonku 4,5:1
ja pakki
siinä olis vähän sovittamista oman vaihdelootan perään...
saako ton jakolaatikon purettua irti päälootasta autossa päin?
tarvis tota nelivedon kytkentää päästä kattoon, kun väliin hyppää nelikko pois. voiko kytkentäholkkiin tai akselin hampaisiin vähän hitsata kulmaa lisää?
olis tossa kyllä yksi mf puimurin vaihdellaatikko joka on saman kätinen kuin jakolaatikko. nopein vaihde 2:1 seuraava3:1 ja hitain jonku 4,5:1
ja pakki

Taitaa karkaisu mennä lörinäksi jos antaa hitsii hampaille.pemaripoju kirjoitti:ei ole vielä kuvia.
saako ton jakolaatikon purettua irti päälootasta autossa päin?
tarvis tota nelivedon kytkentää päästä kattoon, kun väliin hyppää nelikko pois. voiko kytkentäholkkiin tai akselin hampaisiin vähän hitsata kulmaa lisää?
olis tossa kyllä yksi mf puimurin vaihdellaatikko joka on saman kätinen kuin jakolaatikko. nopein vaihde 2:1 seuraava3:1 ja hitain jonku 4,5:1
ja pakkisiinä olis vähän sovittamista oman vaihdelootan perään...