no tuota en tiennytkään...mutta olenkin aloittelija oikeitten maastureiden kanssa.
laitetaan nyt tähän jotain ilmoitusta että olisin kiinnostunut ostamaan hj60/61,ja vaatimuksena 3+3 paku ja halpa eli tekemistä saa olla.tai kalliimpikin jos mersu 190 1.8e kelpaa vaihdossa.
Älä oo huolissas siitä emännän opettamisesta. Mullakin onnistui ihan helposti. Eukko oppi niin hyvin, että ei antanut HJ:ta mulle enää ollenkaan. Saan itte ajella eukon "kauppakassilla". Toisaalta on sitten kuski, kun tarvii. Se ajaa mettässäkin....
Empiiristen kokemustietojen perusteella napalukkojen pitäminen kiinni nostaa kulutusta maantieajossa 1-2L/100km eli ei todellakaan kannata pitää koko talvea kiinni.
suhteellisen paljon nostaa kulutusta..mutta kun asuu kaupunki alueella niin nehän kyllä tietysti napsauttaa päälle kun tarvis vaatii.minkäslainen tuo lukko on tuolla taka akselilla?tekeekö tuolla takavedolla mitään..
vilkin kirjoitti:suhteellisen paljon nostaa kulutusta..mutta kun asuu kaupunki alueella niin nehän kyllä tietysti napsauttaa päälle kun tarvis vaatii.minkäslainen tuo lukko on tuolla taka akselilla?tekeekö tuolla takavedolla mitään..
Kyllä sillä pärjää ympäri vuoden (kitkalukollisella) takavedolla vaikka on rajusti kulahtaneet mutikat alla. Ainakin jos on aikasempaa kokemusta takatuuppareista, kokematon istuttaa sen kyllä välittömästi. Ja jos on kytkettävällä lukolla niin vielä parempi. Itte puolitoista talvea menny takavedolla kun ei nelikkoo voinu käyttää maantie nopeuksis (kiero etunen), nyt alla lukkoaksilat ja naama on yhtä .
vilkin kirjoitti:suhteellisen paljon nostaa kulutusta..mutta kun asuu kaupunki alueella niin nehän kyllä tietysti napsauttaa päälle kun tarvis vaatii.minkäslainen tuo lukko on tuolla taka akselilla?tekeekö tuolla takavedolla mitään..
Kyllä sillä pärjää ympäri vuoden (kitkalukollisella) takavedolla vaikka on rajusti kulahtaneet mutikat alla. Ainakin jos on aikasempaa kokemusta takatuuppareista, kokematon istuttaa sen kyllä välittömästi. Ja jos on kytkettävällä lukolla niin vielä parempi. Itte puolitoista talvea menny takavedolla kun ei nelikkoo voinu käyttää maantie nopeuksis (kiero etunen), nyt alla lukkoaksilat ja naama on yhtä .
Mä ajelen HJ60 kitkalukolla ja BFG:n AT:t alla suurimman osan talvea takavedolla koska se on yksinkertaisesti hauskaa
yhdyn kyllä tuohon että taka vedolla on hauska ajaa
olisko kellään täällä päin oikeasti ehjää hj:tä jos saisi ajaa pienen lenkin että tietäisi kuinka kuuluisi toimia .ennen kuin lähtee kierteleen vaihtoehtoja.