Kuva Kuva

vihjeitä hj 60 ostoon

General chat

Valvoja: Käyttäjä

vilkin
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2010 8:21 am

Viesti Kirjoittaja vilkin »

no tuota en tiennytkään...mutta olenkin aloittelija oikeitten maastureiden kanssa.
laitetaan nyt tähän jotain ilmoitusta että olisin kiinnostunut ostamaan hj60/61,ja vaatimuksena 3+3 paku ja halpa eli tekemistä saa olla.tai kalliimpikin jos mersu 190 1.8e kelpaa vaihdossa.
Lumimies
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 10:43 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Lumimies »

Älä oo huolissas siitä emännän opettamisesta. Mullakin onnistui ihan helposti. Eukko oppi niin hyvin, että ei antanut HJ:ta mulle enää ollenkaan. Saan itte :evil: ajella eukon "kauppakassilla". Toisaalta on sitten kuski, kun tarvii. Se ajaa mettässäkin....
Cruiseri talossa on vaurauden merkki
osilpi
Viestit: 466
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 1:09 am
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja osilpi »

Empiiristen kokemustietojen perusteella napalukkojen pitäminen kiinni nostaa kulutusta maantieajossa 1-2L/100km eli ei todellakaan kannata pitää koko talvea kiinni.
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
vilkin
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2010 8:21 am

Viesti Kirjoittaja vilkin »

suhteellisen paljon nostaa kulutusta..mutta kun asuu kaupunki alueella niin nehän kyllä tietysti napsauttaa päälle kun tarvis vaatii.minkäslainen tuo lukko on tuolla taka akselilla?tekeekö tuolla takavedolla mitään..
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

kaippa sitä hyvillä nastapyörillä pärjää ilman nelivetoo.
minkälaista lukoo meinasit? kitkaa vai kytkettävää?
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

vilkin kirjoitti:suhteellisen paljon nostaa kulutusta..mutta kun asuu kaupunki alueella niin nehän kyllä tietysti napsauttaa päälle kun tarvis vaatii.minkäslainen tuo lukko on tuolla taka akselilla?tekeekö tuolla takavedolla mitään..
Kyllä sillä pärjää ympäri vuoden (kitkalukollisella) takavedolla vaikka on rajusti kulahtaneet mutikat alla. Ainakin jos on aikasempaa kokemusta takatuuppareista, kokematon istuttaa sen kyllä välittömästi. Ja jos on kytkettävällä lukolla niin vielä parempi. Itte puolitoista talvea menny takavedolla kun ei nelikkoo voinu käyttää maantie nopeuksis (kiero etunen), nyt alla lukkoaksilat ja naama on yhtä :D.
1987 LJ70
Avatar
peLoGo?
Viestit: 162
Liittynyt: Su Marras 26, 2006 5:15 pm
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja peLoGo? »

Jollapaku kirjoitti:
vilkin kirjoitti:suhteellisen paljon nostaa kulutusta..mutta kun asuu kaupunki alueella niin nehän kyllä tietysti napsauttaa päälle kun tarvis vaatii.minkäslainen tuo lukko on tuolla taka akselilla?tekeekö tuolla takavedolla mitään..
Kyllä sillä pärjää ympäri vuoden (kitkalukollisella) takavedolla vaikka on rajusti kulahtaneet mutikat alla. Ainakin jos on aikasempaa kokemusta takatuuppareista, kokematon istuttaa sen kyllä välittömästi. Ja jos on kytkettävällä lukolla niin vielä parempi. Itte puolitoista talvea menny takavedolla kun ei nelikkoo voinu käyttää maantie nopeuksis (kiero etunen), nyt alla lukkoaksilat ja naama on yhtä :D.
Mä ajelen HJ60 kitkalukolla ja BFG:n AT:t alla suurimman osan talvea takavedolla koska se on yksinkertaisesti hauskaa :D
J120 -05 A/T
Ex - HJ60 -83
Ex - HJ60 -81
vilkin
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2010 8:21 am

Viesti Kirjoittaja vilkin »

yhdyn kyllä tuohon että taka vedolla on hauska ajaa :D

olisko kellään täällä päin oikeasti ehjää hj:tä jos saisi ajaa pienen lenkin että tietäisi kuinka kuuluisi toimia :shock: .ennen kuin lähtee kierteleen vaihtoehtoja.
Vastaa Viestiin