Kuva Kuva

Crossipyörän kuljetukseen sopiva laite!?

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Tuppu
Viestit: 1162
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Crossipyörän kuljetukseen sopiva laite!?

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

Tälläsiä ameriikan veljet näyttää käyttävän rätkän kuljettamiseen...

Kuva

Olis ihan pirun pätevän näkönen laitos vaikka Cruiserin perään mutta, mitenkähän mahtaa paikallinen Reinikainen suhtautua moiseen "viritykseen" :roll:

pari hyvää plussaakin olis verrattuna peräkärryyn:
-ei 80 rajoitusta
-halpa
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
Nallentalli
Viestit: 88
Liittynyt: To Marras 17, 2005 3:13 pm
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja Nallentalli »

Käyttivät 70-80 luvun alkuun asti Ruotsissa myös kyseisiä himmeleitä.

Voi käyttää vain sedan ja lava-autoissa... tai joutuu ottamaan tangon mopetista irti... :roll:

Vetokoukkuun kohdistuva paino saa olla 100-150kg riippuen autosta.

Joskus nähnyt myös laatikon laitetun kyseisellä tavalla vetokoukkuun...
auto taisi olla Italian kilvissä.

Telineessä, laatikossa, jopa polkupyörän kuljetus telineessä oltava takavalot, jos alkuperäiset peittyvät... rekisteri kilpi???

Saattaapi mopo olla aika kurainen, kun soratietä kurvailee vesisateella kotiin... :shock:

En suosittele, serkkupoika kokeili pari reissua joskus vuonna 80 tai 81.
Saldo: takaiskareista öljyt ulos ja toisen puolen takajousi poikki vuoden vanhasta Mersusta.
Avatar
Tuppu
Viestit: 1162
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

Takavalon peittyminen ei ole ylitsepääsemätön onkelma mutta, mites tosiaan toi rekisterikilpi? Liekö sillä väliä, eihän sitä kärryn takaakaan näy?! Lyhyeen siirtoon nurkissa olis kähee.. ja mitä pyörän kuraisuuten tulee niin kotimatkalla se on muutenkin jo pesun tarpeessa :wink:
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
Pappe
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 2:06 pm
Paikkakunta: Kalakukkolandia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pappe »

Pikkupoikana kun vielä kilpaa ajelin aktiivisesti rossimopolla ni muutamalla kilpakumppanilla kuramopo kulki kisamatkat matkailuauton persiissä ylempänä olevan kuvan mukaisesti. Sinäänsä oli ok ratkaisu, mut tosiaankin pyörä on aina paskanen tuolla auton persiissä, jo sinne kisoihin mennessä :( Takasi tullessahan ne on kuitenkin niin yltä päältä kurassa et sit ei ole väliä lian suhteen..
Kätevä laite lyhkäsillä siirtymillä, mut varmasti pidemmän päälle sadevesisuihku auton perässä alkaa tunkeutumaan ei-toivottuihin paikkoihin ja alkaa tekemään tuhoaan
LandCruiser 120 -04, MB 300CE-24

"Puheet ei riitä, pitää olla näyttöö"

www.soulcreationcrew.com
apiaani
Viestit: 52
Liittynyt: Pe Maalis 23, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Panelia

Viesti Kirjoittaja apiaani »

Eikös sen saa helpost estettyä vaikka pienellä pressulla?
SLCK #405
Avatar
Tuppu
Viestit: 1162
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

apiaani kirjoitti:Eikös sen saa helpost estettyä vaikka pienellä pressulla?
Näin mäkin oon ajatellu!? Kai siihen jonkinlaisen koko vartalo kortongin vois viritellä :mrgreen:
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
Avatar
PETEBJ75
Viestit: 698
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 11:42 am
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Sen verran on elamankokemusta tullut etta mina ainakin pyrin valttamaan kyseisten viritysten takana ajoa.. :D
SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
Vastaa Viestiin