Kuva Kuva

Uudemmat 7-sarjalaiset euroopassa

General chat

Valvoja: Käyttäjä

joxer
Viestit: 3
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 7:00 pm

Uudemmat 7-sarjalaiset euroopassa

Viesti Kirjoittaja joxer »

Osaako joku sanoa mikä on totuus uudempien (vm. 2000 ->) 7-sarjalaisten myynnistä/saatavuudesta vanhalla mantereella?

Olen jossain nähny väitettävän, että jonkin teknisen yksityiskohdan takia näitä ei Eurooppaan vois tuoda. Mobile.de:ssä kuitenkin tulee useampiakin yksilöitä vastaan. Heikon saksan kielen taidon vuoksi mulle jää kuitenkin epäselväksi, onko nämä jotain erikoisluvilla kilvitettäviä tai muuten vaan ei-tieliikenne-käyttöön tarkoitettuja kikottimia.
pulu
Viestit: 239
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 9:00 pm
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja pulu »

tuolt ainaski löytys uusii 7sarjalaisia http://ecom.toyota-gib.com/Default.asp? ... CE=PID:484
hzj75
Viestit: 360
Liittynyt: La Elo 19, 2006 7:28 am
Paikkakunta: Tukholoma

Tarkkaile Ruotsin markkinoita

Viesti Kirjoittaja hzj75 »

TAAS kerran nousee autojen päästömaksut täällä,eli Cruiseria tullee myytäväksi kunhan ootatta hieman.Lasku esim. päästo 280g.-100x1,4e x2,44(tiisseli autot)=614e/vuosi.2011 nousee vielä enemmän 790euroon.
Avatar
Nalle
Viestit: 74
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 10:14 am
Paikkakunta: Sodankylä

Viesti Kirjoittaja Nalle »

Soittelin tuossa taannoin Toyotan maahantuojalle, maasturipuolen edustajalle.. Nimeä en enää muista, mutta olikohan lie Ryynänen.

Hän kertoi, että uudemman 70-sarjan maahantuonti olisi teknisesti mahdollista, mutta pari asiaa tekee sen Suomen Toyotalle mahdottomaksi.

Eli ensimmäinen perustelu oli Toyotan maahantuontimalliston ns. kokonaispäästötaso. Eli heidän imagonsa mukaan pitää maahantuotavien autojen päästökeskiarvo olla jossain kantimissa. Nyt, kun maahan tuodaan tätä suurta LC200sta, niin toisen V8 dieselmallin maahantuonti lisäisi tuota keskiarvoa ja se ei olisi hyvä juttu..

Mutta sitten oli se toinen perustelu, joka sai minut näkemään punaista. Eli Suomen Toyotan jonkunlainen emofirma, eli Toyota Europen kannan mukaan Suomeen ei tarvitse tuottaa tämän kummempia maastoautoja.

Eli näyttääpi siltä, että Euroopasta sanellaan myös tämän maan uusien maastureiden kantaa, joka, jos on totta, suututtaa vähän pirusti.

Pitäis tehdä ihan kirjallinen vetoomus Toytalle, että alottaisivat edes yhden oikean maasturimallin maahantuonnin.. Vaikkapa tuon Pick-Upin ja sen lisäksi vaikka tuon Troop Carrierin.. Molemmat todennäköisesti menisivät pakuluokkaan, joten hintakin voisi asettua kohdalleen.
Kaivaa se...
# 254
joxer
Viestit: 3
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 7:00 pm

Viesti Kirjoittaja joxer »

Minä voisin allekirjoittaa vetoomuksen kans. Vaihtasivat edes tuon LC200:n oikeeseen maasturiin jos molempien maahantuonti on niin vaikeeta. Luulis menekinkin olevan paremmin työkäyttöön tarkoitetulla maastoautolla Suomessa selvästi parempi.
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

Tänään tulleessa 4wd Toyota ownerissa oli juttua 2008 VDJ76:sta, koneena 1VD-FTV V8 turbodieseli välijäähyllä, takana lehdet, edessä kierteet J8 malliin. Kyllä kelpais. 8)
1987 LJ70
Vastaa Viestiin