BJ-42 hinta?
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 88
- Liittynyt: To Marras 17, 2005 3:13 pm
- Paikkakunta: Tervola
BJ-42 hinta?
Mikä pyynti / osto hinta asiallinen?
BJ-42 vm-84 ajettu alle 200tkm kaksilla renkailla.
Lähes uutta vastaava, kahta pientä ruostetäplää lokasuojan reunassa lukuunottamatta.
Rekisteröity 2-hengen autoksi (pikkuvero)
-voiko vielä muuttaa 6-hengen autoksi museokatsastamalla, kun ikä sallii?
BJ-42 vm-84 ajettu alle 200tkm kaksilla renkailla.
Lähes uutta vastaava, kahta pientä ruostetäplää lokasuojan reunassa lukuunottamatta.
Rekisteröity 2-hengen autoksi (pikkuvero)
-voiko vielä muuttaa 6-hengen autoksi museokatsastamalla, kun ikä sallii?
Täytyypä mainita tässä esimerkkiautoksi eräs neljäkakkonen, joka myytiin viime viikonloppuna. Auto oli siis Nettiautossa tarjolla - joku oli kuulemma lauantaina tulossa katsomaan pohjoisesta päin.
Vaikutti olevan aivan kelpo peli, ainakin mitä auton omistajan kanssa käydyssä puhelinkeskustelussa tuli esiin. Kertoi olevansa toinen omistaja.
BJ oli ollut pois rekisteristä kauan, joten uskoi kilometrilukemienkin olevan oikeat. Miljoonamittarihan näissä jo onkin.
Edellinen omistaja oli kaverinsa isä, jolla tämä oli ollut Loviisan suunnalla maa/metsätilallaan ajossa kilvettömänä yleiskoneena. Rekisteröity uudelleen pari kolme vuotta sitten, jolloin pieniä hitsausharjoituksia ym. suoritettu. Mielikuva jäi, jotta aikoinaan olisi poistettu kilvistä käytön vähyyden takia. (liekkö ruostevaurioilla ja korkealla dieselverollakin ollut vaikutuksensa päätökseen)
Vuosikatsastuksessa oli nyt tullut hieman sanomista:
-tuulilasinkehyksen ruostevauriot.
-ruostevaurioita takarungossa, jousipakkojen takakorvakkeiden osalta.
-sekä ruostevauriot takalokasuojissa.
Ei kuulostanut nyt kovinkaan pahalta, mikäli kilometrit olivat oikeat.
Teknisesti muutoin varmasti ok. peli, eikä ole ainakaan offikäytössä ollut.
Auto oli henkilöautonpapereilla
Hintapyynti myynti-ilmoituksessa oli 3000e.
www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/2422720
Onnea jokatapauksessa uudelle omistajalle
Vaikutti olevan aivan kelpo peli, ainakin mitä auton omistajan kanssa käydyssä puhelinkeskustelussa tuli esiin. Kertoi olevansa toinen omistaja.
BJ oli ollut pois rekisteristä kauan, joten uskoi kilometrilukemienkin olevan oikeat. Miljoonamittarihan näissä jo onkin.
Edellinen omistaja oli kaverinsa isä, jolla tämä oli ollut Loviisan suunnalla maa/metsätilallaan ajossa kilvettömänä yleiskoneena. Rekisteröity uudelleen pari kolme vuotta sitten, jolloin pieniä hitsausharjoituksia ym. suoritettu. Mielikuva jäi, jotta aikoinaan olisi poistettu kilvistä käytön vähyyden takia. (liekkö ruostevaurioilla ja korkealla dieselverollakin ollut vaikutuksensa päätökseen)
Vuosikatsastuksessa oli nyt tullut hieman sanomista:
-tuulilasinkehyksen ruostevauriot.
-ruostevaurioita takarungossa, jousipakkojen takakorvakkeiden osalta.
-sekä ruostevauriot takalokasuojissa.
Ei kuulostanut nyt kovinkaan pahalta, mikäli kilometrit olivat oikeat.
Teknisesti muutoin varmasti ok. peli, eikä ole ainakaan offikäytössä ollut.
Auto oli henkilöautonpapereilla

Hintapyynti myynti-ilmoituksessa oli 3000e.
www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/2422720
Onnea jokatapauksessa uudelle omistajalle

Auton hintaan en ota kantaa, mutta jostain on jäänyt mieleen, että ennen
11-83 rekisteröidyt ja sitä vanhemmat ainakin voisi muuttaa takaisin.
Siis ilman veroseuraamuksia?
Todennäköisesti tämä on valmistettu -83, joten MR-katsastus on mahdollinen vasta 2013, ja silloinhan se muutetaan alkuperäisen laiseksi?
11-83 rekisteröidyt ja sitä vanhemmat ainakin voisi muuttaa takaisin.
Siis ilman veroseuraamuksia?
Todennäköisesti tämä on valmistettu -83, joten MR-katsastus on mahdollinen vasta 2013, ja silloinhan se muutetaan alkuperäisen laiseksi?
________________________
pirultahyvä
BJ-41 HJ-60 HJ-61 HDJ-80
SLCK # 47
pirultahyvä
BJ-41 HJ-60 HJ-61 HDJ-80
SLCK # 47
"Ajettu alle 200tkm, lähes uutta vastaava, kahta pientä ruostetäplää lokasuojan reunassa lukuunottamatta."
Jos tämä tosiaan pitää paikkansa, sanoisin että kyllä sillä ainakin 5000-6000 saa/kannattaa maksaa. Siis jos tosiaankin runko ja korikin ovat myös altapäin orikinaalissa ruosteettomassa kunnossa ja auto "lähes uutta vastaava".
Jos tämä tosiaan pitää paikkansa, sanoisin että kyllä sillä ainakin 5000-6000 saa/kannattaa maksaa. Siis jos tosiaankin runko ja korikin ovat myös altapäin orikinaalissa ruosteettomassa kunnossa ja auto "lähes uutta vastaava".
BJ75 1987
# 274
# 274
-
- Viestit: 88
- Liittynyt: To Marras 17, 2005 3:13 pm
- Paikkakunta: Tervola
On tullut oltua kyydissäkin kyseisessä autossa kolme vuotta sitten viimeksi.
Auto rekisterissä ja katsastettu. Toinen omistaja. Takapenkitkin tallessa.
Ei ole ollut halukas myymään aiemmin... nyt harkitsee asiaa.
Vie kuuleman turhaa tilaa tallissa.
Ei tarvitse hitsailla, riittää kun pyhkii pölyt päältä ja lähtee Cruisaileen.
(Tarkistan vielä, kun käyn sillä suunnalla...)
Vois ajella 2- paikkaisena muutaman vuoden ja sitten museorekisteröidä.
Jos loppuu harrastus budjetti kesken ja auto menee "yleiseen" myyntiin
ilmoitan asiasta...
Auto rekisterissä ja katsastettu. Toinen omistaja. Takapenkitkin tallessa.
Ei ole ollut halukas myymään aiemmin... nyt harkitsee asiaa.
Vie kuuleman turhaa tilaa tallissa.
Ei tarvitse hitsailla, riittää kun pyhkii pölyt päältä ja lähtee Cruisaileen.
(Tarkistan vielä, kun käyn sillä suunnalla...)
Vois ajella 2- paikkaisena muutaman vuoden ja sitten museorekisteröidä.
Jos loppuu harrastus budjetti kesken ja auto menee "yleiseen" myyntiin
ilmoitan asiasta...

Jos nain kay niin laita mielummin se salaiseen myyntiinNallentalli kirjoitti: Jos loppuu harrastus budjetti kesken ja auto menee "yleiseen" myyntiin
ilmoitan asiasta...

SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81