Aiheiden otsikoiden sisällöstä
Valvoja: Käyttäjä
Aiheiden otsikoiden sisällöstä
Olkoon tyhjänpäivästä paasaamista tms., mutta mun mielestä noita otsikoita vois vähän enemmän ajatella foorumin luettavuuden parantamiseksi, että otsikossa lukis jotain siitä aiheesta jota on tarkotus käsitellä.
Tällä hetkellä tekniikkapalstalla on listan kärkipuolella parikin aihetta, joista ei otsikosta selviä kyllä yhtään mitään kyseisen aiheen sisällöstä, mm. "onko mahollista" ja "käykö päinsä".
Eikö noitakin olis voinu otsikoida vaikka "mikä vaiheaski käy LJhin" ja "sopiiko BJ75 tehostin BJ45:een?"
Tällä hetkellä tekniikkapalstalla on listan kärkipuolella parikin aihetta, joista ei otsikosta selviä kyllä yhtään mitään kyseisen aiheen sisällöstä, mm. "onko mahollista" ja "käykö päinsä".
Eikö noitakin olis voinu otsikoida vaikka "mikä vaiheaski käy LJhin" ja "sopiiko BJ75 tehostin BJ45:een?"
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
- hakoteilla
Valitettavasti kännykkä- ja nettikulttuuri ennustavine tekstinsyöttöineen degeneroi tehokkaasti suomen kieltä.
Yhdyssanat hukassa, kun ennustava tekstinsyöttö toimii parhaiten yksittäisillä sanoilla...
On taa ihq. Taalla saa jutella maasto autoista ja niiden rakentelusta vaix omassa auto tallissa, omilla tyo kaluilla. Ja aiti keittaa riisi puuroa illalla ilta palax. Sitten mennään nukkumaan omaan makuu huoneeseen oman pussi lakanan alle. Ja nahdaan yöllä kivoja unia. Vaix polku autoista.. Tai moottori pyorista.
Yhdyssanat hukassa, kun ennustava tekstinsyöttö toimii parhaiten yksittäisillä sanoilla...
On taa ihq. Taalla saa jutella maasto autoista ja niiden rakentelusta vaix omassa auto tallissa, omilla tyo kaluilla. Ja aiti keittaa riisi puuroa illalla ilta palax. Sitten mennään nukkumaan omaan makuu huoneeseen oman pussi lakanan alle. Ja nahdaan yöllä kivoja unia. Vaix polku autoista.. Tai moottori pyorista.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -