Kuva Kuva

Nettiautossa

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
tracer_bullet
Viestit: 48
Liittynyt: Ke Syys 12, 2007 6:36 pm
Paikkakunta: Kirkkonummi

Nettiautossa

Viesti Kirjoittaja tracer_bullet »

Surffailin tänään nettiautossa ja löysin tuolta jännän näkösen cruiserin.

http://www.nettiauto.com/1707338

Kyllä muuten on siistin näkönen tojota.

Pari kysymystä kuitenki tuli mieleen tuota tekstiä lukiessa
Minkä takia siinä on voimanulosotto ja ilmajarrut.
Sveitsissä sillä on näköjään saanut vetää 6000kg peräkärryä eli ilmajarrut voin ymmärtää jos sillä todellakin on vedetty jotain tosi isoa kärryä. Mutta se VOA, onko tuolla sitten pyöritetty jotain isoa laitosta (kompuraa tai agregaattia)? Mittarissa on 170tkm mutta paljonkohan tunteja itse moottorilla on? Ei tuo kuitenkaan missään duunari-käytössä ole ollut kun kerran noin siistin näkönen.

Mites muuten toi FJ-62. Suomen liikenteessä kai noita on aika vähän... Paljonko tuollainen vetää bensaa sadalla ja miten suomessa on varaosia? Kuinka suuri operaatio olisi istuttaa HJ-61 tekniikka tuollaiseen?
Kokeilin hakua mutten löytänyt mitään relevanttia tietoa :)
Toyota BJ-42 -85

#433
Avatar
Hessu
Viestit: 882
Liittynyt: La Syys 29, 2007 8:50 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Eiköhän tuollaisen dieselöinti ole melko yksinkertainen operaatio, mutta onko kannattavampaa maksaa vähän enemmän bensasta ja nauttia 170tkm ajetusta tekniikasta, kuin vaihtaa se kuuluisa miljoonan ajettu afrikkamoottori ja samalla alkaa maksamaan 800€/v veroja. Saahan sen tietysti halvan veron 1+2 -malliseksi, mutta silti pitäytyisin bentsiinissä.

Muita kuin perusvaraosia esim. suodattimia saa luultavimmin halvimmalla tilaamalla ne joko jenkkilästä tai Australiasta. Eiköhän Suomen Toyotaltakin saa kaiken, mutta hinta voi olla vähän eri.
#428
Luigi81
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 10:42 pm
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Luigi81 »

Juu itsekin pitäisin bensana. Ja voimanulosotto on varmaan ihan vaan vinssiä varten?
railai at surffi.net
Vastaa Viestiin