Olen itselleni hankkimassa hj:ta mutta näin maalikkona ei tiedä onko siinä järkeä vai ei tarvitsisin hyvän käyttöauton joka kestää kanssa.
Onhan niitä netissä myynnissä mutta niillä on ajettu 300000-600000 eikä niistä tiedä missä kunnossa ne oikeasti on! auto sais olla turbollinen ja takapenkillinen suositelkaa ja auttakaa tahtoo pian hj:n
Hj 60 tai 61 mistä löytää hyvän!!!
Valvoja: Käyttäjä
Kyllä se on enempi tuurista kiinni!
KUn meet katsomaan autoa, pyydä saada vaihaa moottoriöljyt
Silloin näet heti onko alkavaa laakeri vauriota, mulla alko noin30tkm ennekuin haojs kokonaan.
Eli öljyn mukana tulee muutama 1tai2 pientä metalli silpppua.
lohko on kyllä lähes ikuinen kunhan laakerit on ehjät ja männänrenkaat urat jämptit.
Tossa kun ei oo vahvistettua rengas uraa, niinkuin mersussa.
Ite vaihdan nyt kaikki uusiks, ja ajelen taas huoletta 500 000.
Sitten haluat ilmeisesti henkkarin, 61 ei paljoa 3+3 ole.
60 löytyykin setten enempi.
Viisisvaihteisessa 5 on usien pilattu ajamalla liian hiljaa.
Kokeile ääntääkö yli 80 vauhdissa.
Kunossa oleva kone ei paljoa öljyä syö, pieni huohotus kuuluu vuosmalliin!
Murrokset usein naputtaa, mut ne kannattaakin opetella vaihtaan kotona päivän homma!
Teitty vielä ruostetta on joissakin enempi ku toisissa!
Yleisimmät paikat, takapäässä kuskin puolella runko.(siinä pakopöntön vieressä)
Muutenkin vetokoukun kiinitys tarkista!
Takimmaiset ja etummaiset korinkannakkeet, ainakin omissa vehkeissäni!
60 ja61 erot kone on kuin yö ja päivä.
Suosittelen turbokonetta käyttöön ja veturiksi.
Vapari metsään ja kakkos autoks!
Juuh siin mun mielipiteitä
KUn meet katsomaan autoa, pyydä saada vaihaa moottoriöljyt


Silloin näet heti onko alkavaa laakeri vauriota, mulla alko noin30tkm ennekuin haojs kokonaan.
Eli öljyn mukana tulee muutama 1tai2 pientä metalli silpppua.
lohko on kyllä lähes ikuinen kunhan laakerit on ehjät ja männänrenkaat urat jämptit.
Tossa kun ei oo vahvistettua rengas uraa, niinkuin mersussa.
Ite vaihdan nyt kaikki uusiks, ja ajelen taas huoletta 500 000.
Sitten haluat ilmeisesti henkkarin, 61 ei paljoa 3+3 ole.
60 löytyykin setten enempi.
Viisisvaihteisessa 5 on usien pilattu ajamalla liian hiljaa.
Kokeile ääntääkö yli 80 vauhdissa.
Kunossa oleva kone ei paljoa öljyä syö, pieni huohotus kuuluu vuosmalliin!
Murrokset usein naputtaa, mut ne kannattaakin opetella vaihtaan kotona päivän homma!
Teitty vielä ruostetta on joissakin enempi ku toisissa!
Yleisimmät paikat, takapäässä kuskin puolella runko.(siinä pakopöntön vieressä)
Muutenkin vetokoukun kiinitys tarkista!
Takimmaiset ja etummaiset korinkannakkeet, ainakin omissa vehkeissäni!
60 ja61 erot kone on kuin yö ja päivä.
Suosittelen turbokonetta käyttöön ja veturiksi.
Vapari metsään ja kakkos autoks!
Juuh siin mun mielipiteitä

Onnellinen maastobusseilija......
HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti
HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti