Korpivaaran korjauskirja HJ60/61 pdf-muodossa
Valvoja: Käyttäjä
Korpivaaran korjauskirja HJ60/61 pdf-muodossa
Mulla olisi tuollainen kirja skannattuna pdf-muotoon, kiitos erään valkeakoskelaisen harrastajan, joka minulle lähetti paperiversion.
Ainut ongelma on, että se on useassa osassa ja haluaisin tehdä niistä selkeyden vuoksi yhden kunnon version, jonka voisi laittaa jakoon.
1. Millä ohjelmalla nuo saan yhdistettyä tai muokattua? Tai onko jollain teistä Adoben laajempia ohjelmia kuin pelkkä Reader?
2. Mihinkäs laittaisin jakoon yhteensä n 12 megaa pdf:iä? Sivuja on noin 110 kohtuulaadulla. Ei taida offipalstalle mahtua?
Ainut ongelma on, että se on useassa osassa ja haluaisin tehdä niistä selkeyden vuoksi yhden kunnon version, jonka voisi laittaa jakoon.
1. Millä ohjelmalla nuo saan yhdistettyä tai muokattua? Tai onko jollain teistä Adoben laajempia ohjelmia kuin pelkkä Reader?
2. Mihinkäs laittaisin jakoon yhteensä n 12 megaa pdf:iä? Sivuja on noin 110 kohtuulaadulla. Ei taida offipalstalle mahtua?
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
-Case 1840 1999
Re: Korpivaaran korjauskirja HJ60/61 pdf-muodossa
Mulle kun sais ton fileen niion voisin heittää jakoonosilpi kirjoitti:Mulla olisi tuollainen kirja skannattuna pdf-muotoon, kiitos erään valkeakoskelaisen harrastajan, joka minulle lähetti paperiversion.
http://kayttaja.1g.fi/
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Re: Korpivaaran korjauskirja HJ60/61 pdf-muodossa
Mikäli materiaali on vapaasti jaettavaa, eli ei tekijänoikeussuojattua tjms. niin sitten tietysti tänne klubin sivuille, galleriaan. Tilaa on.osilpi kirjoitti: 2. Mihinkäs laittaisin jakoon yhteensä n 12 megaa pdf:iä? Sivuja on noin 110 kohtuulaadulla. Ei taida offipalstalle mahtua?
SLCK #30
Kaikista paras olisi, jos joku (r2ree?) voisi yhdistää nuo yhdeksi tiedostoksi, ja sitten vasta jakoon.
Laita mulle vaikka sähköpostisi yv:llä, niin laitan tiedostot sulle? Kun on oikeat ohjelmat, niin aikaa yhdistämiseen menee 5 minuuttia...
Tuosta saattaa puuttua muutama yksittäinen sivu, mm kansi, mutta 95% sivuista on varmasti.
Tekijänoikeuksista en sano mitään. Voi olla parempi, että ihan harrastajien kesken jaossa? Toisaalta Korpivaara ammattikoulua ei taida enää edes olla.
Laita mulle vaikka sähköpostisi yv:llä, niin laitan tiedostot sulle? Kun on oikeat ohjelmat, niin aikaa yhdistämiseen menee 5 minuuttia...
Tuosta saattaa puuttua muutama yksittäinen sivu, mm kansi, mutta 95% sivuista on varmasti.
Tekijänoikeuksista en sano mitään. Voi olla parempi, että ihan harrastajien kesken jaossa? Toisaalta Korpivaara ammattikoulua ei taida enää edes olla.
-Toyota Camry 2.4 2002
-Case 1840 1999
-Case 1840 1999
HJ60_Korpivaara -manuaali lisätty Galleriaan -> Projekteja -> Land Cruiser Manuaaleja Sieltä kun klikkaa napista, pääsee sivulle jossa lukee download document. Siitä kun klikkaa niin pitäs lataantua. Ja vaatii vähintään Acrobat Readerin. Jos ei ole, niin täältä: http://www.adobe.com/
Osilpille iso kiitos!! Tuolta manuaalista löytyy hyvää tietoa.
Lisääkin laitan, kun sille päälle satun.. Tai joku niitä toimittelee.

Osilpille iso kiitos!! Tuolta manuaalista löytyy hyvää tietoa.
Lisääkin laitan, kun sille päälle satun.. Tai joku niitä toimittelee.

SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- werzu
- Viesti:
Manuaali
Ei sinne paljon tule vaan se öljy kyllä vaikuttaa varmasti sinne alipainesäätimen toimintaan.Itse olen tyhjentänyt bj:n säätimen 9vuoden aikana kerran ja tuli noin teelusikallinen.Sen tulo varmasti lisääntyy kun pumppu kuluu.Taitaa kaikki hj:t olla jo painevoidellulla pumpulla.Ja silloin jos on tikku kun mun traktorissa niin sinne ei kukaan ollut muistanut öljyä laittaa oli vaan elementtien vuotamaa dieseliä voitelemassa.Hyvä että edes jotain.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi