Kuva Kuva

Land Cruiseria ostamassa..

General chat

Valvoja: Käyttäjä

hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Tai sitte opettelee ensin ajolinjat ja -kikat lukottomalla, se vaihe mullaki on menossa. Komia peli.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Avatar
Mad Mike
Viestit: 36
Liittynyt: Su Helmi 20, 2005 7:53 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mad Mike »

Siis eikös tossa oo vielä lukkoakselit, jos siinä on ne 100 % lukot? :oops: Vai vieläkö lukkoakselit on erikseen? Minkäslaiset ne ovat?

Terveisin Nyybie Mad Mike

Ps. Kiitos Cruiserin kehuista.
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Mad Mike kirjoitti:Siis eikös tossa oo vielä lukkoakselit, jos siinä on ne 100 % lukot? :oops: Vai vieläkö lukkoakselit on erikseen? Minkäslaiset ne ovat?

Terveisin Nyybie Mad Mike

Ps. Kiitos Cruiserin kehuista.
Kyllä ne lukkoakselit on ne joissa on ne 100% lukot. Ajatushäiriö tuli edellisessä vastauksessa, se oli vain sitä edeltäneeseen kommenttiin. Ei tuossa kabiinikuvassa vaan näkyny niitä lukkojen käyttövipuja siinä penkkien välissä.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Avatar
Mad Mike
Viestit: 36
Liittynyt: Su Helmi 20, 2005 7:53 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mad Mike »

Joo, ei näy, mutta siellä ne on. Hyvä niin. :lol:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Morjesta, palataas alkuperäiseen aiheeseen eli hdj80:n hankkimiseen. Itsellä on päässyt maasturikuume niin pahaksi että taitaa lähteä nykyinen sporttituninkiriisikippo kiertoon.

Perusasiat olen jo selvitellyt eli dieselvero/vakuutusmaksut ja sen, että kannattaa tuoda ennen 3.5.1993 rekisteröity peli niin pääsee pienemmällä verolla, jos olen oikein tullin sivuilta ymmärtänyt.

Nyt kiinnostaisi kommentit hdj80:n soveltuvuudesta käyttöautoksi kaupunkipelinä ja maantiellä. Töitten puolesta joutuu pyörimään pääkaupunkiseudun liikenteessä ja automaatti on ainakin mielessä varustepuolelta.

Ja mitä jobbareita olette käyttäneet auton tuontiin saksanmaalta ja millaisia kokemuksia heidän palveluistaan?
Shinetec
Viestit: 4
Liittynyt: Su Tammi 16, 2005 4:41 pm
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shinetec »

Terve vaan.

Löysin taas tänne sivuille itseni.
Eli bemari myytiin ja HDJ:tä halaji mieli.
Ei tullut ostettua kumminkaan kyseistä autoa, vaan -91 Hilux (Taro)
Rahaa jää siis vielä yhteen aika uuteen henkilöautoon.
Piruvie että tuo Hiluxi on herkku vehje!
Olen aikasemmin ajellut vain noilla bemareilla ja muilla tuning kipoilla ja nyt kyllä tuntuu, että olen elänyt todella pimennossa koko ajan. Eihän noilla vekottimilla ole tehnyt mitään näihin
autoihin verrattuna. Saa tavaraa kyytiin, mukava ajaa, pääsee eteenpäin missä vaan, helppo korjata ja mikä parasta, ei tarvitse varoa koko ajan autoa. Ja kun noi 33" pyörät tuli hommattua, niin kyllä tää kulkuneuvo enemmän katseita saa kuin tuo 523 touring bee ämm fucking dabuljuu... :lol:
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Koskaan ei ole liian myöhäistä. :D Eikö vain olekin mukava katsella alaspäin niintä tunareita? ;)
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mad Mike kirjoitti:Joo kiitosta!

Mjoo, milläköhän sen jumin parhaiten sais auki? Ja kun mulla nyt ei ole kokemusta tollaisista lukoista, niin milloin niitä kannattaa käyttää, ja miten niitä EI kannata käyttää? Ymmärtääkseni ne päällä ei todellakaan kannata kovin jyrkkiä käännöksiä tehdä?
t

Viesti Kirjoittaja t »

8) :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
musiikkia korville!!

ellei tää oo provo sitten..
Avatar
SuurSyömäri
Viestit: 852
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja SuurSyömäri »

Dii... jostain tuo shinetec oli tuttu nimi...
Mutta löytyihän sieltä www osoite ja selvis!

Ja aika usein kun 2wd autoilussa aikuistutaan niin siirrytään elämään toista nuoruutta 4x4 autojen parissa.

4WD maasturilla voi leikkiä kuralätäkössä ja ei tuu valkotakkiset viemään varttuneempaakaan :lol:

Eli nyt eiku säätämään sitä Hiluxia metsäuskottavaksi. Tingeltangelit kuikkaan ja RAUTAA tilalle.
.

"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"

SLCK #28
Vastaa Viestiin