Kävin tsekkaamassa FJ-40:stä missä Jeepin kone.
Emäntääkin alkoi tuollainen avocruiseri mahdollisuus kiehtomaan mutta minua hieman tuo väärä kone mietityttää noin fiilis mielessä.
Jeepin koneeseen saisi varmaan tarpeen vaatiessa varaosia yms. helpommin kuin toyotan pensakoneeseen, mutta...
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
Cruiserin benziini-moottori on muuten lisenssi-kopio letukan ööli-fifty rivi-nuhapumpusta.
jeepin kone on taasen aito ömeericän nuhapumppu...
eni-vei, osta pois vaan se pikkuäffä!! he-e-så-fiin!!
Ja mikäli haluat Toitsun oman koneen niin eiköhän noita löydy varastosta...
Eikös se yksilö ollutkin muuten helakan punainen....
Vahvasti makuasia Itse olen suosinut toistaiseksi alkuperäistä tekniikkaa mutta en myöskään vieroksu cruiserissa vierasta myllyä. Harrastekäytössä dieselvero on joissain tapauksissa pitkä miinus, joten V8:n vaihto keulalle kuulostais ihan ok:lta - tosin maksaahan sekin
Älä murehdi Junebella ei tuo enemistö kovin suuri ole. Eli näyttäis tällä hetkellä siltä ettei ole niin pirun suuri ongelma vaikka cruiserissa on vieras pensapata. Dieselinä en edes harkitsisi vierasta pannua cruiseriin.
Katsotaan nyt miten tuo oma mieli tuohon asiaan lopullisesti loksahtaa
Äänestin jo aiemmin, mutta tarkennan nyt että en näe syytä enkä mieltä vaihtaa jotain muuta dieseliä, mutta bensakasi (jenkkimalli) ois ihan kiva jos joskus laittaa tuon 3+3 paku perhefarmarin kaveriksi vaikka edullisen henkilömallihojon harrastevehkeeksi.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Ei se merkki/malli mihinkään muutu vaikka olis Zetorin kone nokalla
Eri asia on sitten miten kukainenkin tuohon asiaan suhtautuu, sekoitaahan isot auton valmistajat jo tehtaalla noita tekniikoita.
Joten pääasia on että kulkee ja pärisee...