Hukkaatko sinäkin aikaa?
Valvoja: Käyttäjä
Hukkaatko sinäkin aikaa?
Muutamia päiviä olen tässä ihmetellyt, että onko joku hakkeroinut foorumille, kun melkeen joka viestiketjussa on erinäisiä sanoja korvattu "Hukkaat aikaas" -tekstillä. Searchin mukaan missään ei kuitenkaan lue näin??? Olenkohan tulossa hulluksi vai hukkaanko vain aikaani?? Näkyykö noi tekstit teillä muilla kans?
EDIT: Siirretty oikeaan foorumiin
EDIT: Siirretty oikeaan foorumiin
Re: Hukkaatko sinäkin aikaa?
Laitapa hakuun teen eli t e e n (tyyne eemeli eemeli niilo), niin halutuloksissa joka kohdassa jossa pitäis olla tuo, niin onkin tuo mainittu "hukkaat aikaas" teksti...Hessu kirjoitti:Muutamia päiviä olen tässä ihmetellyt, että onko joku hakkeroinut foorumille, kun melkeen joka viestiketjussa on erinäisiä sanoja korvattu "Hukkaat aikaas" -tekstillä. Searchin mukaan missään ei kuitenkaan lue näin??? Olenkohan tulossa hulluksi vai hukkaanko vain aikaani?? Näkyykö noi tekstit teillä muilla kans?
Sama muuten tapahtuu tässä viestissä, siksi tuota selvennystä vähän enemmän...niin no arvaan kyl mitä tuolla nelikirjaimisella sanalla netistä googlataan...

Kokemuksia pitäs varmaan lukea tuolla bemaripojun uudessa murrostopicissaki, niin lukee hukkaat aikaas.
EDIT: tulee tässäki näköjään näkyviin, mutta taas täällä ku editoi niin näkyy niinku kirjotin. Kirjotetaanpa väärin tähän, eli tän pitäs alkaa ko kemuksia
EDIT2: näköjään se on tuo k o k e joka muuttaa sen sanan
EDIT: tulee tässäki näköjään näkyviin, mutta taas täällä ku editoi niin näkyy niinku kirjotin. Kirjotetaanpa väärin tähän, eli tän pitäs alkaa ko kemuksia
EDIT2: näköjään se on tuo k o k e joka muuttaa sen sanan
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
- Lex_Et_Annihilato

Minä tunnustan.
Aiheutin sen näköjään, ku kokeilin saako noita spämmääjiä rajoitettua jotenkin.
Asia Korjattu.
Anteeksi kaikille jotka ovat kiusaantuneet asian johdosta.
Nuoohh, tulihan taas opittua jotain
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -