Kuva Kuva

mittarit

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

pluto
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Marras 29, 2006 9:44 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

mittarit

Viesti Kirjoittaja pluto »

hj61:n polttoaine ja lämpömittari pomsahti yhtäkkiä tappiin, kahvitauon jälkeen taas toimivat ok.
Vaikuttaisi kontakti häiriöltä tai mittarien jänniteregu alkaa ilmoitella olevansa kypsä(jäähtyneenä taas toimii).
Onko kenellä ollu samoja oireita eli mistä mahd. uusivaa vikaa rupeaa etsimään ja missä jänniteregu, jos sellainen, on mahtaa sijaita?
Normaali pikakorjaus eli "aimotälli luuvitosella kojetaulun päälle" ei tuonut ratkaisua.
Avatar
werzu
Viestit: 389
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
Viesti:

Mittarit

Viesti Kirjoittaja werzu »

Vika on melkolailla kaikissa hj malleissa.Muistaakseni se on siellä mittarison takana.Ongelma kestää yleensä vain joitakin sekunteja.Senhän pitäisi siaita mittariston takana.Voisi kysyä kellä tätä ongelmaa ei olisi esiintynyt luultavasti on vähempi sellaisia.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
Epeli.
Viestit: 20
Liittynyt: Su Heinä 01, 2007 8:35 pm
Paikkakunta: Pietarsaari

Mittarit

Viesti Kirjoittaja Epeli. »

Minä ilmoittaudun kerhoon.Minulla oli sama vika takavuosina,mutta se korjaantui itsestään,eikä ole esiintynyt moneen vuoteen.Ei kannata välittää siitä.
Luigi81
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 10:42 pm
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Luigi81 »

Juup... ite laitoin mekaanisen lisälämpömittarin niin ei hötkyile turhan takia :D

Ja se jänniteregu on siinä sen monimittariston takaosassa kiinni. Valkonen pötkylä.
railai at surffi.net
pluto
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Marras 29, 2006 9:44 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

mittarit

Viesti Kirjoittaja pluto »

Täähän alkaa olla selvää pässinlihaa, tuo kaminanlämpö joskus kiinnostaa ja kun matka ei edisty polttoainetta pitää lisätä.
Kyllä noista on tolkun saanu, kiitos vaan inffosta! 8)
Avatar
PikkuF
Viestit: 1142
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 4:34 pm
Paikkakunta: Askola

Viesti Kirjoittaja PikkuF »

Olen antanut itselleni ymmärtää että vika on mittariston takana olevassa piiiitkän sokeripalan näköisessä vastuksessa.
Saa aina sillointällöin lämpöhalvauksen...
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com

I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
Avatar
Jürgen
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Huhti 16, 2007 8:23 pm
Paikkakunta: Mylsä

Re: Mittarit

Viesti Kirjoittaja Jürgen »

werzu kirjoitti:Vika on melkolailla kaikissa hj malleissa.Muistaakseni se on siellä mittarison takana.Ongelma kestää yleensä vain joitakin sekunteja.Senhän pitäisi siaita mittariston takana.Voisi kysyä kellä tätä ongelmaa ei olisi esiintynyt luultavasti on vähempi sellaisia.
mä \o/
"Vrrruuum.... pum! Vruuum vtruuuum vruum....PUM PUM PAM!! Vrrrrruuuuuumm...ryskis! PPAPATIPAM PUM Vrrooom...PAMM!!! PUT PUT PUT PUM VRum vrum vruuu...RÄISKIS!!!!"
timop
Viestit: 518
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 9:18 am
Paikkakunta: imatra

Viesti Kirjoittaja timop »

Vika on mittarikotelon sisällä olevissa kärjissä, ne hitsaantuu kiinni ja irtoaa jäähtyessään. Se valkoinen pötkylä on vain etuvastus, eikä vaikuta tähän vikaan.
TP
Juha_
Viestit: 285
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 1:42 pm
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juha_ »

No mahtaakohan mistä olla kyse, kun itellä muut kaikki pelaa kyllä, mutta tankkimittari on ja pysyy pohjassa.. ja kyllä, vaikka on tankki täyttöputkea myöten täynnä
Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Oiskohan piuha hapertunu irti/poikki tankin päältä. Takakontin lattiassa on luukku josta pääsee käsiksi.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Make-lj
Viestit: 49
Liittynyt: Ma Loka 23, 2006 11:32 am
Paikkakunta: lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make-lj »

Mulla läjässä tekee kanssa välillä samaa että pompsahtaa mittarit kaakkoon.

Normaali pikakorjaus eli "aimotälli luuvitosella kojetaulun päälle" auttaa aina asiaan! :D
En ole jaksanut selvitellä mistä se johtuu.
_____________________________
Montenegro #38
Vastaa Viestiin