Kenppi lukko?
Valvoja: Käyttäjä
Kenppi lukko?
Kysyisin onnistuuko kemppilukko bj40 etuakseliin jos niin mitkä on haittat/hyödyt.
T:J.K
T:J.K
Onnistuuhan se varmasti mutta tulee satavarmasti karsea ajettava,auto ei käänny mihinkään etuperän kempityksen jälkeen
Miksi kempittäisit etuperän???
Miksi kempittäisit etuperän???
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
Ei Berttaan kemppilukkoa kumpaankaan päähän!! Ne on mettä,ja peltorassi virityksiä mitkä enteilee lopun alkua koska ajettavuus ja leimaamattomuus vie laitteelta ennemmin tai myöhemmin käyttöarvon.
Helppo,nopea asentaa, ja yhtä karsea talviajetettava on joku detroitti tms. sillä erotuksella laite on vielä leimattavissa ilman joka vuotista perä jumppaa.
Ja etulukko päällä laite on todella karmea ajettava jo ihan alle neljän kympin nopeuksillakin eli mutkassa kampeaa tosi rajusti suoraan.
Helppo,nopea asentaa, ja yhtä karsea talviajetettava on joku detroitti tms. sillä erotuksella laite on vielä leimattavissa ilman joka vuotista perä jumppaa.
Ja etulukko päällä laite on todella karmea ajettava jo ihan alle neljän kympin nopeuksillakin eli mutkassa kampeaa tosi rajusti suoraan.
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
ei toimi. Jos kempität sen etuperän ja ajat toinen napa kiinni tiellä niin todennäköisesti aiheuttaa vetelyä kiihdyttäessä, paukuttaa ja puskee kääntäessä (vaikka toinen napa auki) koska ei ole tasaus pyörästöä edessä eikä jakolaatikossa. Ja maastossa ajaessa tulee murrokset olemaa todella tiukalla ku perä jumis koko ajan ja pitää kääntää laidasta laitaa koko ajan jotta jotenki kääntyis. Ja onpa toinen napa avoinna vetopito on huonompi ku avoimella perällä, siinä vetää molemmat pyörät kumminki ku tasaisella ajaa. Jos jotai budjetti lukkoa haaveilet niin laita kitkalukko sinne etee ja kemppi taakse, pysyy vielä ajettavana jotenki.
1979 BJ-40 V8
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
tonnilla selvii mut halvempi ja helpompi olis laittaa vaikka bj-75:sen etumurikka ja siitä myös pitkäpoorinen etuvetari. olis sama välityskin. tai oikeestaa samoin tein roiskasee koko akselin sinne keulalla niin sais levyjarrut samaan hintaa!
hj-60:sen kitka murikan sais varmaa satasella, siitäki olis jotai pientä iloa.
hj-60:sen kitka murikan sais varmaa satasella, siitäki olis jotai pientä iloa.
1979 BJ-40 V8
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex