BJ:n kytkin luistaa vieläkin vaikka uudet osat paikallaan
Valvoja: Käyttäjä
BJ:n kytkin luistaa vieläkin vaikka uudet osat paikallaan
Turbotuksen myötä tuli kytkimen luisto ongelmat ja niihin ei meinaa löytyä korjausta.
nyt uusi aisinin paketti paikallaan ja luistaa edelleen.
tietääkö kukaan saako bj:n vahvempia kytkimiä mistään vai pitääkö siihen sintteri laittaa???
nyt uusi aisinin paketti paikallaan ja luistaa edelleen.
tietääkö kukaan saako bj:n vahvempia kytkimiä mistään vai pitääkö siihen sintteri laittaa???
Ota kytkimen työsylinteri irti ja vaihde päällä käyntiin. Sit koitat et luistaako. Voi vaihtaa ilman kytkintä kunhan vaan "sovittaa" kierrokset.
Näin saat suljettua yhden tai oikeestaan useamman vika alttiin paikan pois.
Joskus ralliauton vauhtipyörää sorvatessa tuli otettua kitkapinnasta milli liikaa pois ja kytkin rupesi luistelemaan. Tuo korjaantu tuolloin laittamalla asetelman alle milliset prikat.
Näin saat suljettua yhden tai oikeestaan useamman vika alttiin paikan pois.
Joskus ralliauton vauhtipyörää sorvatessa tuli otettua kitkapinnasta milli liikaa pois ja kytkin rupesi luistelemaan. Tuo korjaantu tuolloin laittamalla asetelman alle milliset prikat.
All things are difficult before they are easy
Työsylinterin tanko
ootko sääjelly sitä työsylinterin ja kytkimen haarukan välistä tankoa?
Ettei vaan jää kantamaan ja sitä kautta luistelee?
Ettei vaan jää kantamaan ja sitä kautta luistelee?
FJ-40 vm:68, HJ-60 -81<---- Tapettu