Kuva Kuva

lj:n käyntiinlähtö ongelmia

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

kapinatuutti
Viestit: 4
Liittynyt: To Loka 09, 2008 9:15 pm

lj:n käyntiinlähtö ongelmia

Viesti Kirjoittaja kapinatuutti »

Sellainen ongelma esiintynyt parin viikon ajan, että yön yli seistyään juotuu startata luvattoman kauan ja sittenkin käynti huononlaista, mutta kun parisataa metriä pääsee niin alkaa taasen toimia kunnolla, tuntuisi että saa ilmaa jostain polttoaine järjästelmään. tarkistelin putket tankille asti mutten havainnut vuoto kohtaa, tiedän että tankin päältä yleensä putket mätänee mutta onko muuta yleistä paikkaa joka aiheuttaa kyseisen ongelman.
Hehkut kunnossa ja suodatin vaihdettu. :?:
pulu
Viestit: 239
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 9:00 pm
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja pulu »

juu itse saman asian kans itse painineena korvasin orkkis naftalinjan polttoaine letkulla ja kappas ongelmat hävis!veikkaan et siel ku on paljon noit kumi/putki yhdistelmiä niin joku sielt korppuuntuu ja alkaa falskaamaan,elikkäs kiskaset letkul molemmat linjat niin veikkaan et toimii niinku pitää!
tjl
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Marras 22, 2006 5:46 pm
Paikkakunta: riihimäki

Viesti Kirjoittaja tjl »

tarkista ettei pumppu vuoda siitä kaasuakselista, tai jostain päädystä. mulla oireili just noin kun pumppu vuosi tyhjäksi, sitten pitkällä startilla käyntiin,piti pitää lappu lattiassa uuten sammu. korjaantu just tolla tiivisteellä.
ja mulla se ei vuotanu edes aina.
mikaylikoski
Viestit: 96
Liittynyt: La Marras 26, 2005 8:13 pm
Paikkakunta: siikainen

lj

Viesti Kirjoittaja mikaylikoski »

mulla oli vastaavaa vikaa ja vika löytyi tankista sisältä niistä putkista kun sielä on juotos molemmissa putkissa niin sai toisesta ilmaa , oli tärissyt juotos halki , vika korjaantui kun juotin sen uusiksi .
harrastuksiin kuuluu toyo lj70 turbo
Vastaa Viestiin