kampiakselin stefan vaihto lj 70
Valvoja: Käyttäjä
kampiakselin stefan vaihto lj 70
kun ottaa jakoremmin irti niin pysyykö jako paikoillaan vai pitääko se lukita jotenkin entä kuinka stefojen irrotus tapahtuu kampiakseli/nokka-akseli
-
- Viestit: 96
- Liittynyt: La Marras 26, 2005 8:13 pm
- Paikkakunta: siikainen
ei pysy jako paikallaan. syöttöpumppu pitää lukita paikalleen siitä rattaan läpi pitkä 8mm. pultti ,merkki kohdalleen ..kampiakseli ei pysy paikallaan kun irrotat ulosvetäjällä akselista hammasrattaan, että pääset käsiksi stefaan.itse stefa lähtee helposti kun vähän rukarilla lyö stefan ulkoreunaan.nokka-akseli pyörii yhtälailla kun irrotat ratasta ja sitten kaivat stefan samanlailla. kasaat sitten kaikki merkit kohdallaan tarkasti niin ei tarvi purkaa uudestaan.
t.jp
t.jp
BJ-42 Korpivaaran turbottama
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
ex BJ-40 räpeltämätön 1+2 paku
ex RJ-70 "uus koppanen" käyttöentisöity
ex VZJ-90 löytö.de
ex 2x RJ-70
ex LJ-70 paku
ex 2x BJ-40 paku
ex LJ-70
ex Taro 4x4
ex 2x Hilux 4x4
ex 5x Unimog
SLCK jäsen #36
kampiakselin stefan vaihto lj 70
kiitoksia avusta! peli käy ja kukkuu taas,mutta yks asia jäi kalavaan jakoremmin pyörimissuunta entä jos tuli väärinpäin en huomannut tarkistaa p...kele! kestääkö vai pitääkö avata uudestaan ! ps. onko lj70:iin saatavissa korjausopasta mieluiten suomenkielistä