Kuva Kuva

HJ61 kysymyksiä

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
SuurSyömäri
Viestit: 852
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Oulu

HJ61 kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja SuurSyömäri »

Joo ihan pari tässä... En nyt jaksanut tonkia jo avattuja viestejä aiheesta laiskuuttani.

Enivei.. Mikä on vikana kun 5 vaihde pysyy kaasut päällä paikallansa mutta ponppaa heti pois kun löysää.

Mitkä olisi ihan perusjuttuja joita kannattaisi low budget menetelmillä koneremontoida 600 tkm ajettuun ihan toimivaan koneeseen. Kannattaako käydä ensin esim. Puristuksia mittailemassa? Jos kunnossa niin uutta öljyä ja jatkaa matkaa?

Kiitoksia ja kuulemiin 8)
.

"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"

SLCK #28
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Äkkiseltään tuntus että ropleemi löytyy vaihelaadikosta. Samanlaista sydeemiä oli taannoin kamun bj 75:sessa. Loppu kun vaihto autoo... Se ei ole mikään selkee raportti. :(
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
makaaberi
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Joulu 02, 2011 4:40 pm

Viesti Kirjoittaja makaaberi »

Se on kulunut, se vaihteensiirtomekanismi, niin ettei pykälä mene kunnolla päälle, siinä olis remontoinnin aihe.
Mitäs sitä ehjää konetta remontoimaan, jos herkästi lähtee käymään ja käy kaikilla pytyillä heti? Vedet pysyy sisällä ja öljynpaineita on?
Vastaa Viestiin