Sivu 2/3

Lähetetty: To Tammi 11, 2007 2:31 pm
Kirjoittaja Tuppu
Jussi kirjoitti:Minusta tuo M18 kuulostaa aika isolta. :roll: Voisiko joku tarkistaa ettei tullut kirjoitusvirhe. Jos ei tullut niin haen nuo osat oulusta kailatec firmasta.
-Jussi-
äkkiseltään isolta kuullostaa, ettei se olis ollu 17millisellä kannalla se roppu? saatoin toki olla aika kovaa kännis kun sitä tiirailin :roll:
täytyis itekki hakea noi "viriosat"

Lähetetty: To Tammi 11, 2007 3:18 pm
Kirjoittaja NymiS
kyllä ne on 19mm kannalla

Lähetetty: To Tammi 11, 2007 4:45 pm
Kirjoittaja lepanoksa
Kävin tänään kailateciltä hakkeen roput Tapsalta, kierteen koko on M 18 ja 1.5 nousua

Lähetetty: To Tammi 11, 2007 6:32 pm
Kirjoittaja Jussi
kuis pitkästi tuota letkua tarvitaan?

Lähetetty: To Tammi 11, 2007 8:34 pm
Kirjoittaja pluto
Omaani hj61:een ostin 1m letkua, sitä jäi pätkä yli, ei ole kallista.
Laatikon tarkistustulpan tilalle tuli 90asteen kulma- ja jakariin suoraliitin,letkua ehkä 60cm.
On tietenki maku asia kuinka etäältä tahtoo kierrättää mutta noilla nipoilla menee aika siististi

Lähetetty: To Maalis 22, 2007 10:17 am
Kirjoittaja hodari
Mistä noita nippoja vois tilata kun paikallisista liikkeistä ei löytynyt kuin tuumakierteisiä nippeleitä?

Lähetetty: Pe Maalis 23, 2007 11:42 am
Kirjoittaja A-P
hoitsu61 kirjoitti:Mistä noita nippoja vois tilata kun paikallisista liikkeistä ei löytynyt kuin tuumakierteisiä nippeleitä?
Eiköön ne suostunu tilaamaan sinne paikalliseen putkaan??? :? Palvelu huipussaan.
Hydrauliikka Oy Hämeenlinnassa on ainakin alan paikka. Sieltä kandee kysyä. http://www.hydrauliikkaoy.fi

Lähetetty: Pe Maalis 23, 2007 3:00 pm
Kirjoittaja hodari
No se paikallinen kauppa on vähn semmonen erikoinen, kun myyjät ei itse tiedä mitä myyvät ja hinnatkin revitään hatusta, eipä tee mieli mennä sinne ihan mielellään. Ihme että k.o. pulju pysyy pystyssä.

Kävin kuormurikorjaamolta kysymässä ja heti löyty asiantuntevan palvelun kera.

Lähetetty: La Maalis 24, 2007 2:34 pm
Kirjoittaja hodari
Mitenkä toi öljyn pitäis tasaantua laatikoitten välillä kun kattelin että vaihdelaatikon roppu on varmaan 10 cm ylempänä kuin jakiksen. Vaihdelaatikosta kyllä varmaan ylimääräset valuu jakikseen, mutta entä jos öljy siirtyykin stefan kautta jakikseen niin millä ylimääränen öljy voi nousta 10 cm takasin vaihdelootaan?

Lähetetty: La Maalis 24, 2007 4:47 pm
Kirjoittaja JES
Sen putken tarkoitus on päästää ylimääräiset öljut takaisin jakovaihteistoon. Öljyt karkailevat yleensä päävaihteistoon, jos öljyt karkaavat päävaihteistosta ei auta kun stefan vaihto.

Lähetetty: Pe Huhti 06, 2007 10:05 am
Kirjoittaja Homer
JES kirjoitti:Öljyt karkailevat yleensä päävaihteistoon, jos öljyt karkaavat päävaihteistosta ei auta kun stefan vaihto.
Mikäs idea siinä on, että toisilla öljyt karkaavat eri suuntaan kuin toisilla? Täällä kuivuu päävaihteisto ja jakoloorassa tulvii.

Lähetetty: Pe Huhti 06, 2007 10:36 am
Kirjoittaja IironSika
Sen vaihde- ja jakolaatikon välisen stefan saa laitettua sinne kumminpäin vaan. Karkaussuunta riippuu stefan "huulen" suunnasta.

Lähetetty: Pe Huhti 06, 2007 1:25 pm
Kirjoittaja Rude
Nykyään se välistefa on 2-huulinen, eli terässpiraali "kuristus" kummallakin puolen.
Tilasin tiivisteet ja varaosat silloin Tamgears -nimisestä liikkeestä, olikin sitte ne kaikki osat ja tiivisteet TOYOTAN pusseissa eli orkkiksia. Ei tullut sitte verrattua paikallisen Toyota-varaosa liikkeen hintoihin...
Nyt näyttää ton stefan hinta olevan 19.60 eur.

Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 4:06 pm
Kirjoittaja julibuli
Onko noita hydraulinippoja mitä olette laittanu tarkastusproppujen tilalle ni tarvinnu tiivistää jotenkin? Eikös noissa hydrauliliittimissä ole kierteen ja kannan välissä joku 2-3mm tyhjää. Eli vuotaako siitä, jos ei tiivistä?

Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 6:44 pm
Kirjoittaja Antsa
Kyllä esim. usit tiivisteellä.

Miulla on banjo liittimillä jolloin tarve on kaksi usittia per pää,eli yht neljä.