Kuva Kuva

Toyota HDJ80 penkkit hakusessa

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Vieras

Toyota HDJ80 penkkit hakusessa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

eli alkuperäiset ovat kiven alla onko muita vaihto ehtoja . mazda näyttä olevan aika suosittu menesiköhän heitämällä??
Avatar
Tuppu
Viestit: 1162
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

Joko oot penkit löytäny? jos et niin katoppa tuolta: www.autopurkaamomniemi.com sielä näyttää olevan yks purussa...
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
HDJ80
Viestit: 46
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 8:38 am
Paikkakunta: Petäjävesi

Penkkien taso...

Viesti Kirjoittaja HDJ80 »

Ilmeisesti sinullakin on penkit istuttu autosta paskaksi.
Purin juuri omastani penkkejä ulkoreunan "lässähtämisen" takia ja olin aivan äimänä miten surkeat sisuskalut niissä oli.
Se "superloni"-sisushan oli ripustettu parin rautalangan varaa ulkosyrjältä!?! :shock: Langat painuneet tietenkin läpi siitä ja repineet puoli tyynyä kappaleiksi..
Hitsailin penkin runkoon hiukan lisätukia jotka olisi siihen pitänyt laittaa jo vuonna 1991, niin se olisi huomattavasti paremmassa ryhdissä nyt.
Autollahan on ajettu reilu 200tkm... eli kilometrit ei istuinta ole tappanut. Vanhassa Subarussani oli 420tkm ja penkit oli sisuksiltaan huomattavasti paremmassa kunnossa.

Vastaavanlaista paskaa en ole vielä muissa merkeissä nähnyt vaikka monesta autosta olen penkkejä fixaillut. Ok, tietenkin pitää hieman katsoa hintaluokkaakin, mutta jo 70-luvulla oli halpisautoissakin tukevampia/kestävämpiä penkkejä. Usko Toyotan laatuun meni kyllä rajusti alaspäin. Nuo penkit olisi voinut tehdä lähes samalla hinnalla myös kunnolla, mutta tuosta autosta löytää korin puolelta vähän joka paikasta "mahdollisimman edullisia" ratkaisuja, jotka aiheuttaa remonttitarvetta vanhemmiten. Tekniikka kyllä on varman ja tukevan tuntuista.
Jankkirautaa ja muuta romua...
Hanhivaara
Viestit: 36
Liittynyt: To Syys 15, 2005 5:28 pm
Paikkakunta: Sysmä

Viesti Kirjoittaja Hanhivaara »

Sama vika täällä, tosin autolla on ajettu 530 tkm.
Mulla oli n. 8 vuotta sitten HJ 61 missä oli ihan sama homma.

Cruiserin penkit on muutenkin mielestäni aivan hanurista, HJ sai aikoinaan Mazda 626:sen kuskinpenkin, joka kävi paikalleen muistaakseni ihan heittämällä, penkin tukevuus ja mukavuus oli aivan toista luokkaa kuin alkuperäisessä.

Kerro, jos laitat esim. Mazdan penkit, että kuinka ne käy HDJ:hin.
Ei mopolla mahottomia. Eikä lehmällä Vermoon.
Vieras

Penkki

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Hanhivaara kirjoitti:Sama vika täällä, tosin autolla on ajettu 530 tkm.
Mulla oli n. 8 vuotta sitten HJ 61 missä oli ihan sama homma.

Cruiserin penkit on muutenkin mielestäni aivan hanurista, HJ sai aikoinaan Mazda 626:sen kuskinpenkin, joka kävi paikalleen muistaakseni ihan heittämällä, penkin tukevuus ja mukavuus oli aivan toista luokkaa kuin alkuperäisessä.

Kerro, jos laitat esim. Mazdan penkit, että kuinka ne käy HDJ:hin.
jepp mulla on HZj 80 -90 ja vasta ajettu 578tkm ja jo nyt on penkki paskana :D

sama ilmiö kun edellä mainittu eli hitsiä on annettu jo josku 1995 tuolle penkille ja se rauta häkkyrä viritys todelakin jauhaa superlonit muruiksi.

täytty alkaa metsästämän mazdan penkkiä :shock:

vaikutta olevan vähän kun noissa myöhemissä cruisereissa joissa erileiset penkkit edessä.

palailen astialle kun sovitettu paikoille!
mpa567
Viestit: 68
Liittynyt: To Marras 25, 2004 11:19 am
Paikkakunta: Narva

Viesti Kirjoittaja mpa567 »

Hajalla oli munkin penkki kun ostin HDJ:n (350 tkm). Kävin romiksella koeistumassa ja kysymässä hinnat -> käteen jäi Omegan penkki (70 egua) johon hitsasin alkuperäisen penkin kiskot kiinni. Muuten olen tosi tyytyväinen lopputulokseen mutta väkisin nousi penkki korkeemmalle, makuasia onko etu vai haitta.
JONES
Viestit: 242
Liittynyt: To Marras 25, 2004 3:56 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja JONES »

SE OM MORO

Mä voin myydä aika hyvässä kunnossa olevat alkuperäiset

JONES Mansesta
Pexi
Viestit: 47
Liittynyt: To Loka 12, 2006 9:08 pm
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja Pexi »

mul ois kuskin jakkaran tilalle recaron "sähkötuoli" jollain v***n ilma tyynyillä ja tietty hodarin kiinnikkeillä eli heittämällä paikoilleen tarjouksia penkki todella siisti ja ryhdissään!! 8)
Vastaa Viestiin