Kuva Kuva

Hj60:sen turbotus projekti (APUA kaivataan)

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

P. Lanttola

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

Onkos kukaan selvitellyt meniskö 12H-T koneen pumppu kuinka helposti 2H koneeseen?
NymiS
Viestit: 271
Liittynyt: Su Maalis 27, 2005 11:34 pm
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja NymiS »

12H-T:n pumpun pitäisi käydä suoraan tilalle... näin olen kuullut, en kokeillut.
Ja suuttimien avauspaine pitää tietenkin muuttaa.
Avatar
werzu
Viestit: 389
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
Viesti:

Turbotus

Viesti Kirjoittaja werzu »

Ainakin 12ht koneen pumpun voitelu menee minusta jakopäänkopan läpi on meinaan sellainen putki siinä kopassa.tosin tietysti voisi vaihtaa koko kopan niin sillon.Ainakin huoltomanuaalin mukaan ennakon säätö limpun toiminta on erilainen.Kammio koneessa pitää ennakkoa muuttaa varmasti enemmän koska polttoaine ruiskutetaan etukammioon ja paineen pitää purkautua pienestä aukosta palotilaan.

T:Werzu #14
dartsan
Viestit: 3
Liittynyt: Su Touko 22, 2016 7:17 pm
Paikkakunta: Pöljä

Re: Hj60:sen turbotus projekti (APUA kaivataan)

Viesti Kirjoittaja dartsan »

Mulla ois tämmöinen samanmoinen projekti tuossa tallissa. Eli 2H kone, joka on jo turbotettu, mutta turbo on aika loppu ja noitten syöttöjen kanssa ollu semmosta ikuista ihmettelyä.

Nyt saisin sen 61 syöttöpumpun tuohon, mut ei hajuakaan noista dieselhommista. Vielä.

Kannattaako tuohon touhuun ryhtyä? Kun into ois saada polttoaineenkulutus hieman pienemmäks. Nyt ei taho alle 15 sadalle mennä millään.

Autostahan ei ole tarkoitus repiä mitään älyttömiä, vaan tehdä semmonen mukava ajettava, josta kuitenkin löytys patia, kun sitä tarvii. Metsästyskäytössä on tuo rakkine kokonaan, eli auraamaton tie on se mikä eniten vaatii.

Ja jos jollain ois tietoa, et millaisella ahtimella tuon sais semmoseks alhaalta herkäks. Ylhäällä en tarvii hierveesti voimaa.
Vastaa Viestiin