Ostamassa J120, mitä huomioitava?
Valvoja: Käyttäjä
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
Tämä kuva on yhdestä myynnissä olevasta -07 mallista.
Onko tämä 4 vaihteinen?
Vai vai saako tuossa 4-vaihteen lukittua?
Onko tämä 4 vaihteinen?
Vai vai saako tuossa 4-vaihteen lukittua?
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
Tuo on 5-vaihteinen.
Kun vedät D-asennosta vasemmalle, suurin käytössä oleva vaihde on 4.
4-vaihteisessa 120:ssa kaaviossa D:n vieressä on 3.
Vanhemissa sama asia hoidetaan OD Off- napilla.
Kärryä vedettäessä tulee pudottaa suurin (yli)vaihde käytöstä.
Kun vedät D-asennosta vasemmalle, suurin käytössä oleva vaihde on 4.
4-vaihteisessa 120:ssa kaaviossa D:n vieressä on 3.
Vanhemissa sama asia hoidetaan OD Off- napilla.
Kärryä vedettäessä tulee pudottaa suurin (yli)vaihde käytöstä.
BJ75PU 1987 -> KZJ95 1998 -> KDJ120 2005 -> KDJ90 2001 -> KDJ120 2007
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
Pientä pintaruostetta. Ei todellakaan vielä paha.
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
Pikainen kysymys: Löytyykö 05-09 120:stä etumatkustajan turvatyynyn katkaisinta?
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
(Muistaakseni) ei, voin kurkata aamulla...legro kirjoitti:Pikainen kysymys: Löytyykö 05-09 120:stä etumatkustajan turvatyynyn katkaisinta?
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
Ok, mutta varmista vielä. En huomannut tuota katsoa, kun autoja olin kokeilemassa.Tuppu kirjoitti:(Muistaakseni) ei, voin kurkata aamulla...legro kirjoitti:Pikainen kysymys: Löytyykö 05-09 120:stä etumatkustajan turvatyynyn katkaisinta?
Vertailin Pajeron ja LC:n välillä tuolloin, cruiseriin päädyin. Pajerossa on tuo katkaisin. Sen huomasin, taisi olla siinä hanskalokerossa.
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
Sattuuko täällä kellään olemaan kokemusta LC 120 takapenkille kahden turvaistuimen sovittamisesta ja yhdestä kaukalosta?
Mahtuuko?
Mahtuuko?
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
Turvavöillä kiinnitettäviä istuimia mahtuu kolme. Apparin penkin taakse voi laittaa ISOFIXillä, mutta se toinen ISOFIX paikka ei oo heti kuskin penkin takana, että jos sitä käyttää niin ei mahdu kolmatta istuinta. Näin ainaki itellä.
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
Hyvä, vöillä on tarjoitus kiinnittää, nuo isofix kiinnitykset ovat usein noin autoissa, että niitä menee vain kaksi.
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
Kovin vähän on sopivaa tarjontaa ollut, kun 120 etsinyt.
Minkähänlainen tuollainen 100 -06 olisi: http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/7595742
Kilometrejä on jo takana jonkun verran (250tkm), mutta varmaan komeet kyydit antaa vielä.
Ilmeisesti saksantuonti..
Minkähänlainen tuollainen 100 -06 olisi: http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/7595742
Kilometrejä on jo takana jonkun verran (250tkm), mutta varmaan komeet kyydit antaa vielä.
Ilmeisesti saksantuonti..
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
Jos sulla ei kiire ole, niin multa joutaa taas kun metästyskausi loppuu maaliskuussa. Tässä välissä tulee vetästyä kestotestinä se 30.000kmlegro kirjoitti:Kovin vähän on sopivaa tarjontaa ollut, kun 120 etsinyt.
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
Katsotaan, pistä jossain vaiheessa autosta tietoja.Tuppu kirjoitti:Jos sulla ei kiire ole, niin multa joutaa taas kun metästyskausi loppuu maaliskuussa. Tässä välissä tulee vetästyä kestotestinä se 30.000kmlegro kirjoitti:Kovin vähän on sopivaa tarjontaa ollut, kun 120 etsinyt.
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
mikkohen kirjoitti:Lämmittämisestä kun kerran on ollut juttua, niin pientä testiä tein tänä aamuna. Ulkona +5 ja letkulämmitin 550w päällä hieman päälle tunnin. Sai vielä ajella noin 9km maantieajoa että moottori oli normaalilämmöissä. Samontein pistin tt-thermon 1500W kiertopumpulla tilaukseen. Testataan tämä vaihtoehto ennen webastoa. Kulutuslukemissa en ole alle 10l vielä päässyt. Kyseessä manuaali 05 vuosimalli. Toki pelkästään matka-ajoa ei ole koettu.
Nyt käytössä tuo tt-thermo 1500W. Pakkasta aamulla ulkona sellaiset -19. Lämmitys noin 1,5h. Hehkutusaika moottorilla normaali lämpimän moottorin hehkuaika. Alta kilometrin ajolla moottorilämpömittari jo hieman hyppää. Lämpöä tulee hyttiin jo mukavasti. Kuitenkaan ei moottorin lämpömittari jaksa nousta ihan normaalíin koko 16km työmatka-ajon aikana. Kyllä tuolla jo pärjää, vaikka ikävä onkin Webaston/Eberin mukavuutta.
Eilen -8 ja tt-thermo päällä reilu 2h, niin moottorilämmöt jo reilusti ylhäällä lähtiessä. Kilometri/pari, niin lämmöt jo normaalit.
BJ-40 vm.79 (Myyty)
Pick UP HJ (Myyty)
J120 -05
Pick UP HJ (Myyty)
J120 -05
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
Sain paikallisesta liikkeestä 1600 euron tarjouksen eberistä asennettuna kellolaitteen kanssa, joten tuli laitettua. Oli viimenen hyllyssä ja siksi alennuksella. Toinen liike olisi asentanut saman paketin 2300 eurolla, siinä on n. 10h laitto, että kaikki pelittää. Vaan nyt ei epäilytä enää, että tarkeneeko? Pelkällä perus letkulämppärillä ei paljon eroa kylmän moottorin lämpiämiseen huomannut.
Re: Ostamassa J120, mitä huomioitava?
Nyt käytössä tuo tt-thermo 1500W. Pakkasta aamulla ulkona sellaiset -19. Lämmitys noin 1,5h. Hehkutusaika moottorilla normaali lämpimän moottorin hehkuaika. Alta kilometrin ajolla moottorilämpömittari jo hieman hyppää. Lämpöä tulee hyttiin jo mukavasti. Kuitenkaan ei moottorin lämpömittari jaksa nousta ihan normaalíin koko 16km työmatka-ajon aikana. Kyllä tuolla jo pärjää, vaikka ikävä onkin Webaston/Eberin mukavuutta.
Eilen -8 ja tt-thermo päällä reilu 2h, niin moottorilämmöt jo reilusti ylhäällä lähtiessä. Kilometri/pari, niin lämmöt jo normaalit.[/quote]
Asensitko tuon lämmittimen moottorin ja lämmityslaitteen kennon väliin, ylempään vai alempaan letkuun?
Eilen -8 ja tt-thermo päällä reilu 2h, niin moottorilämmöt jo reilusti ylhäällä lähtiessä. Kilometri/pari, niin lämmöt jo normaalit.[/quote]
Asensitko tuon lämmittimen moottorin ja lämmityslaitteen kennon väliin, ylempään vai alempaan letkuun?