BJ/12,5 ONGELMA
Valvoja: Käyttäjä
BJ/12,5 ONGELMA
Laitoin toissa päivänä alle pitkään odotetut 33/12.5-15 kumit
Vaaditut peltimuokkaukset on tehty,levikkeet huomenna kiinni,MUT
kävin vähän testaamassa ja totesin et pitää pyörien kääntymistä rajoittaa,ja näin tein,MUT vasemmalle kääntäessä,varsinkin kun on
sisäänjoustoa ottaa vieläkin simpukoiden välitankoon
Eli oletteko vain yksinkertaisesti rajoittaneet niin paljon et ei ota
kiinni ko.tankoon(eli aika paljon)
No,sitä tehostintahan on haaveiltu,silläpä tämä ratkeaisi
Vaaditut peltimuokkaukset on tehty,levikkeet huomenna kiinni,MUT
kävin vähän testaamassa ja totesin et pitää pyörien kääntymistä rajoittaa,ja näin tein,MUT vasemmalle kääntäessä,varsinkin kun on
sisäänjoustoa ottaa vieläkin simpukoiden välitankoon
Eli oletteko vain yksinkertaisesti rajoittaneet niin paljon et ei ota
kiinni ko.tankoon(eli aika paljon)
No,sitä tehostintahan on haaveiltu,silläpä tämä ratkeaisi
no onhan siellä jo kivasti offsettia 8tuumille,taitaa olla vaikea saada paljoa enemmän levittäviä ehkä joitakin milleja enemmän?.
jos ei laippoja halua käyttää niin toinen vaihtoehto on keskiön irroittaminen sorvissa siirtäminen mikä ei ole kovin mielekästä puuhaa.
itse olen päätynyt laippojen käyttöön,mutta katsastuksessa ne on kyllä otettava pois.
kääntöä kun ei huvita rajoittaa.
hiluxissa mulla on 10x15 -44 + 29mm laippaa ,eipä taida noita tolla -44 saada suosiolla suomesta.
kääntöä ei ole rajoitettu 35"x12,5 renkaalla ,mutta kyllä on "luukulla" jopa 10cm siiven reunasta yli heh.
jos ei laippoja halua käyttää niin toinen vaihtoehto on keskiön irroittaminen sorvissa siirtäminen mikä ei ole kovin mielekästä puuhaa.
itse olen päätynyt laippojen käyttöön,mutta katsastuksessa ne on kyllä otettava pois.
kääntöä kun ei huvita rajoittaa.
hiluxissa mulla on 10x15 -44 + 29mm laippaa ,eipä taida noita tolla -44 saada suosiolla suomesta.
kääntöä ei ole rajoitettu 35"x12,5 renkaalla ,mutta kyllä on "luukulla" jopa 10cm siiven reunasta yli heh.
Ohjaus alkaa olla kohallaan,pari säätöö tehty päivän aikana ja muutakin on keritty,http://www.petrisimolin.net/gallery/ind ... jpg&lite=1 ,että
tämmöstä tänään
tämmöstä tänään
Eli tän piti olla äsken,http://www.petrisimolin.net/gallery/ind ... jpg&lite=1 ,ja sori
etten osaa vieläkään tän paremmin linkittää
etten osaa vieläkään tän paremmin linkittää