Kuva Kuva

BJ/12,5 ONGELMA

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Ipe64
Viestit: 77
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 6:25 pm
Paikkakunta: Hausjärvi

BJ/12,5 ONGELMA

Viesti Kirjoittaja Ipe64 »

Laitoin toissa päivänä alle pitkään odotetut 33/12.5-15 kumit 8) :!:
Vaaditut peltimuokkaukset on tehty,levikkeet huomenna kiinni,MUT
kävin vähän testaamassa ja totesin et pitää pyörien kääntymistä rajoittaa,ja näin tein,MUT vasemmalle kääntäessä,varsinkin kun on
sisäänjoustoa ottaa vieläkin simpukoiden välitankoon :!:
Eli oletteko vain yksinkertaisesti rajoittaneet niin paljon et ei ota
kiinni ko.tankoon(eli aika paljon) :!:
No,sitä tehostintahan on haaveiltu,silläpä tämä ratkeaisi :?
TOHJ61
Viestit: 447
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 11:28 am
Paikkakunta: Tampere RIP 3.10.2016

Viesti Kirjoittaja TOHJ61 »

Lisää leveyttä saa helposti laittamalla vanteen ja navan väliin
levystä tehty "välipala"!
Maksimi vahvuus vakio pulteilla 8 mm.
Itsellä tehty lopuunajetuista HJ:n jarrulevyn keskiöistä???
________________________
pirultahyvä

BJ-41 HJ-60 HJ-61 HDJ-80
SLCK # 47
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4329
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Mjuuten hyvä syteemi toi laippa vanteen ja keskiön väliin mutta taitaa olla laiton :?
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

mitkä levyiset vanteet sulla on ja millä offsetilla?
t:jjtp
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Vanteet on 8*15/-19 offset ja laippa oli mielessä mut niinku Käyttäjä sanoo se on laiton ja auto on jokapäiväisessä ajossa, niinpä unohdan laipan :(
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Perkele ton kirjautumisen kans :oops:
Ipe64
Viestit: 77
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 6:25 pm
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja Ipe64 »

Vjittu :!:
jjtp
Viestit: 409
Liittynyt: To Marras 25, 2004 10:07 am
Paikkakunta: hamina puh:0443500971

Viesti Kirjoittaja jjtp »

no onhan siellä jo kivasti offsettia 8tuumille,taitaa olla vaikea saada paljoa enemmän levittäviä ehkä joitakin milleja enemmän?.
jos ei laippoja halua käyttää niin toinen vaihtoehto on keskiön irroittaminen sorvissa siirtäminen mikä ei ole kovin mielekästä puuhaa.
itse olen päätynyt laippojen käyttöön,mutta katsastuksessa ne on kyllä otettava pois.
kääntöä kun ei huvita rajoittaa.
hiluxissa mulla on 10x15 -44 + 29mm laippaa :),eipä taida noita tolla -44 saada suosiolla suomesta.
kääntöä ei ole rajoitettu 35"x12,5 renkaalla ,mutta kyllä on "luukulla" jopa 10cm siiven reunasta yli heh.
Avatar
itoola
Viestit: 454
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:45 am
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja itoola »

Ainakin noi mun 29 mm:set laipat on laittomat liikenteessä mutta metsässä pirun hyvät ;) Onneksi ne onkin helppo asentaa napaa ennen metsään menoa...
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

No niin,ohjausta rajoitettu lisää ja testi suoritettu :!:
Ohjaus ei (kääntösäde)huonontunut oleellisesti ja pitää olla aika
paha niiaus kun ottaa vielä kiinni,joten nyt annan olla ja nautin 8) .
Toi laippa vois tosiaan olla jees homma ku lähtee safarille tai kisoihin.[/url]
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Toi olin siis mä :oops:
Ipe64
jjtp
Viestit: 409
Liittynyt: To Marras 25, 2004 10:07 am
Paikkakunta: hamina puh:0443500971

Viesti Kirjoittaja jjtp »

se laippa on tosi hyvä lähti minne hyvänsä,hmm paitsi kadulle :)
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ohjaus alkaa olla kohallaan,pari säätöö tehty päivän aikana ja muutakin on keritty,http://www.petrisimolin.net/gallery/ind ... jpg&lite=1 ,että
tämmöstä tänään :!:
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

:evil: Pitänee alkaa ottaa tänäänkin häppää ku toi kirjautuminen on niiin vaikeeta :cry: ,enkä mä osaa näköjään linkittääkkään,
anteeksi että olen olemassa :wink:
T.Ipe64
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Eli tän piti olla äsken,http://www.petrisimolin.net/gallery/ind ... jpg&lite=1 ,ja sori
etten osaa vieläkään tän paremmin linkittää :!:
Vastaa Viestiin