Automaattiin jää veto päälle
Valvoja: Käyttäjä
-
Automaattiin jää veto päälle
HDJ80 yrittää väkisin liikkua esim risteyksissä kun auto pysähdyksissä vaihde päällä.
Tietääkö joku miksi?
Tietääkö joku miksi?
Ei mopolla mahottomia. Eikä lehmällä Vermoon.
Sehän on vain automaatin toimintatapa, että jarrulla hidastetaan ja kaasulla kiihdytetään.
Jos ollaan paikallaan eikä jarruteta, niin sillonhan kaasua on kuitenki tyhjäkäynnin verran -> enemmän kuin jarrua, joten haluttaa mennä.
Mun mielestä tuo on niitä parhaita ominaisuuksia automaatissa. Jarrun ku nostaa niin sillon lähetään, ja tarkassa paikassa on helppo hieroa ku varovasti jarrua löysäämällä edetään, ja jalka saa olla siinä jarrupedaalilla valmiiksi.
Eli ei vika, vaan ominaisuus.
Jos ollaan paikallaan eikä jarruteta, niin sillonhan kaasua on kuitenki tyhjäkäynnin verran -> enemmän kuin jarrua, joten haluttaa mennä.
Mun mielestä tuo on niitä parhaita ominaisuuksia automaatissa. Jarrun ku nostaa niin sillon lähetään, ja tarkassa paikassa on helppo hieroa ku varovasti jarrua löysäämällä edetään, ja jalka saa olla siinä jarrupedaalilla valmiiksi.
Eli ei vika, vaan ominaisuus.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
-
No jos meinaa auto sammua tyhjäkäynillä vaihde päällä niin sitten on jokin hassusti. Toki tyhjäkäynti kierrokset hiukan laskee kun laittaa vaihtee päälle, mutta jos tyhjäkäynti putoaa niin alas että rupee jo rynkyttää niin hmmm...
Äkkiseltään jos oiree ei ole yli liioiteltuja niin vaikuttais turpiinissa olevan jokin häikkä.
Äkkiseltään jos oiree ei ole yli liioiteltuja niin vaikuttais turpiinissa olevan jokin häikkä.
-