Jänkhä 2006. Yöttömän yön vaellus.
Valvoja: Käyttäjä
Kiitos, tätä olinkin seuraavkasi aikeissa kysellä. Ja kannattanee soittaa tilanne Mr Big Appetitelle, jonka nro oli aiemmin?
*odottaa ISOLLA innolla*
Ps. Kannattaako retuuttaa lapikkaat (katolla) mukaan vai pärjääkö 7.5/16 pizzaleikkureilla? Matkaa n 900 km...
*odottaa ISOLLA innolla*
Ps. Kannattaako retuuttaa lapikkaat (katolla) mukaan vai pärjääkö 7.5/16 pizzaleikkureilla? Matkaa n 900 km...
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 12:16 pm
- Paikkakunta: RVN/HEL +358 40 5508394
- Viesti:
Juu, hälleppä hyvinkin ja soitella voipi kelle vaan numeron löytää:r2ree kirjoitti:Kiitos, tätä olinkin seuraavkasi aikeissa kysellä. Ja kannattanee soittaa tilanne Mr Big Appetitelle, jonka nro oli aiemmin?
*odottaa ISOLLA innolla*
Ps. Kannattaako retuuttaa lapikkaat (katolla) mukaan vai pärjääkö 7.5/16 pizzaleikkureilla? Matkaa n 900 km...
Vaihtoehtoja mm:
Jape, Niskanen 0400 546982 (Vetää jotain porukkaa.)
Hessu, Silvola 0500 690787 (Raajärven Keisari, vetää jotain porukkaa)
Pohjois-Somen Off-Road yhdistys 040 8489389 (puhelut tulee mulle, hengailee jossain porukassa)
Teppo Rapo 040 5508394 (voipi soitela tähän suoraan kts. edelinen)
Mainari 016 731 200 (Tietävät suunnilleen mitä missäkin tapahtuu)
Nuilla pääsee alkuun. Muutenki jos herää kysymyksiä reisusta niin kannattaa soitella jollekkin, kyllä me joku löydetään joka keksii vastauksen. Mä oon ens tiistain jälkeen harvakseltaan netissä.
Renkaista, mukavahan se isommillakin pyörillä ajella mutta kyllähän pienemmilläkin pärjää. Jos ei vaadi yletöntä ponnistelua niin itte ottasin isommat mukaan. Riippuu mihin porukkaan lyöttäytyy, tyyliin "Kaikilla pärjää" ja "Mikään ei riitä". Jos tuonne pitemmälle turneelle lähtee mistä Suursyömäri jutteli tuossa aiemmin, siellä pärjää varmasti mutta suattaapi joutua jossain kohtaa vinssailen. Niin kauan etitään että päässään vinssaamaan edes kerran pari
Viimeksi muokannut Teppo R., Su Kesä 11, 2006 4:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meinld Tunturisusi 42
N 60´16.4486
E024´59.5655
Sää Rovaniemi
Out of the frying pan and into the fire...
N 60´16.4486
E024´59.5655
Sää Rovaniemi
Out of the frying pan and into the fire...
-
- Viestit: 60
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 12:16 pm
- Paikkakunta: RVN/HEL +358 40 5508394
- Viesti:
Niin ja http://www.laplandtrophy.com/keskustelu ... ?board=1.0 (Sillantekotalkoot) foorumista löytyy linkki kuva-videoon jossa muutama kuva sieltä kröhöm.... no ei niin joutuisan reitin varrelta Tonne ei sitten koko jonolla kannata mennä
-teppo
-teppo
Meinld Tunturisusi 42
N 60´16.4486
E024´59.5655
Sää Rovaniemi
Out of the frying pan and into the fire...
N 60´16.4486
E024´59.5655
Sää Rovaniemi
Out of the frying pan and into the fire...
-
- Viestit: 57
- Liittynyt: Ti Loka 25, 2005 7:47 pm
- Paikkakunta: roi
Joitain kuvia tuolla:
http://stiletti.wipsl.com/gallery/album256
http://offroad.sevennet.net/v/psory/TeppoR/
Video 7min 33Mt:
http://stiletti.wipsl.com/videot/OffRoa ... _33Mt.divx
Kiva reissu taas, olis vain voinu enempikin ajella omalta kohdalta , mutta aina ei ehdi.
http://stiletti.wipsl.com/gallery/album256
http://offroad.sevennet.net/v/psory/TeppoR/
Video 7min 33Mt:
http://stiletti.wipsl.com/videot/OffRoa ... _33Mt.divx
Kiva reissu taas, olis vain voinu enempikin ajella omalta kohdalta , mutta aina ei ehdi.
- SuurSyömäri
- Viestit: 852
- Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
- Paikkakunta: Oulu
Raa o´tastic !!!
Tulipahan reissattua kairaa taas yötä päivää. laskeskelin tuossa pikaisesti että tuli To-su nukuttua n. 12 tuntia yhteensä ja loput menossa jos jonkinmoisessa safaritouhussa.
Kuten tiedossa olikin niin porukkaa tuli ja meni sinne sun tänne kokoajan.
Kööri viinikalla oli käytössään hilux ln65 ja suikkeli 410 vakio..
SS:ää ei sitten sitä reissua varten saanut valmiiksi. Eli siinä lähes ainoa negatiivinen asia omasta puolestani.
Jälleen tuli todettua että jängällä ajoon täytyy vähän varustautua. Varusteisiin kuuluu "isot" kumit. Tiheät välitykset ja malttia lipsutella hissukseen. Oli siellä sentään ns. puolimaastoakin jossa rahkan alta löytyi kova maa. Ja siellä sai sitten puhdistaa renkaansa ja pistää voimasavuja taivaalle.
Rullaattorireittiä mentiin mukavat pätkät jonka varrelta sai pongailla sitten panssarivaunuja, kranaatinhylsyjä ja muutamia juoksuhautoja esimerkiksi.
Enivei n. kuukauden päästä takaisin maastoihin rullailemaan SS:llä jänkä nurin
= Lapland Trophy 2006
SuurKiitokset kaikille osallistuneille.
Jari
Tulipahan reissattua kairaa taas yötä päivää. laskeskelin tuossa pikaisesti että tuli To-su nukuttua n. 12 tuntia yhteensä ja loput menossa jos jonkinmoisessa safaritouhussa.
Kuten tiedossa olikin niin porukkaa tuli ja meni sinne sun tänne kokoajan.
Kööri viinikalla oli käytössään hilux ln65 ja suikkeli 410 vakio..
SS:ää ei sitten sitä reissua varten saanut valmiiksi. Eli siinä lähes ainoa negatiivinen asia omasta puolestani.
Jälleen tuli todettua että jängällä ajoon täytyy vähän varustautua. Varusteisiin kuuluu "isot" kumit. Tiheät välitykset ja malttia lipsutella hissukseen. Oli siellä sentään ns. puolimaastoakin jossa rahkan alta löytyi kova maa. Ja siellä sai sitten puhdistaa renkaansa ja pistää voimasavuja taivaalle.
Rullaattorireittiä mentiin mukavat pätkät jonka varrelta sai pongailla sitten panssarivaunuja, kranaatinhylsyjä ja muutamia juoksuhautoja esimerkiksi.
Enivei n. kuukauden päästä takaisin maastoihin rullailemaan SS:llä jänkä nurin
= Lapland Trophy 2006
SuurKiitokset kaikille osallistuneille.
Jari
.
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
Wahuu!!!
Olihan mahtava reissu. KIITOS järjestäjille, KIITOS Hessulle. Ens vuonna uusiks.
Kiitokset tulee nyt vasta, kun vajellettiin offin päälle vielä Kevon kanjoni. Jalat on ihan basana.. Olipas kulkemisen arvoinen paikka. Muutaman kerran tuli mieleen, että ois komia koittaa autolla. Mutta, niinkuis meille kaikille on tärkiää, luonnon ehdoilla.
Kermit ehjänä Tampereella. 2861 km kokonaisuudessaan. Ja kuka sanoo, että BJ ei ole matka-auto....
P.S. Lapikkaat EI ole oikea vaihtoehto jänkhärenkaiks.. *Slurps*
Olihan mahtava reissu. KIITOS järjestäjille, KIITOS Hessulle. Ens vuonna uusiks.
Kiitokset tulee nyt vasta, kun vajellettiin offin päälle vielä Kevon kanjoni. Jalat on ihan basana.. Olipas kulkemisen arvoinen paikka. Muutaman kerran tuli mieleen, että ois komia koittaa autolla. Mutta, niinkuis meille kaikille on tärkiää, luonnon ehdoilla.
Kermit ehjänä Tampereella. 2861 km kokonaisuudessaan. Ja kuka sanoo, että BJ ei ole matka-auto....
P.S. Lapikkaat EI ole oikea vaihtoehto jänkhärenkaiks.. *Slurps*
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- SuurSyömäri
- Viestit: 852
- Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
- Paikkakunta: Oulu
Juu lapikkaat eivät ole varmaan paras vaihtoehto jänkään. Hyvärinen hoijjakalla totesi saman viime vuonna.
Reissu oli mahtava. Ja ensi vuonna on tarkoitus palauttaa ns. JänkhäSafari sinne minne se oli alunperin suunniteltu. Eli Salla ja Kuusamoakselille. Reissun sisältönä Offia ja minivaelluksia mm. Hiidenkirnuille ja karhunkierroksen sekä Ukk-reitin varrelle.
Luultavasti Yöttömän Yön Vaellus tulee olemaan pysyvä ilmiö viikko ennen juhannukseen. Tapahtuman kasvaessa voisi taitelijasielut pyöräyttää vaikka tarran aiheesta.
Enivei. Sallan kaira kutsuu ja kartat on levitetty jo pöydälle reittien etsintää varten. Ensimmäinen Jänkhä sisälsi vähän Offroadia. Tuleva on suurelta osaltaan metsäreittiä kiviä ja kantoja kierrellen... pari suotakin ylitetään. Joka haluaa tulla paikan päälle toteamaan lapin luonnon kauneuden niin on parasta varautua myös kävelemäänkin paljon kumijalkojen lisäksi.
Syksyllä, Syys-lokakuussa tulee ns. reitinetsintä sessio. kestoltaan 3-7 päivää. Pari autokuntaa väljällä ajalla voi tulla suunnittelutalkoisiin/ reittiajoihin.
Jari
Reissu oli mahtava. Ja ensi vuonna on tarkoitus palauttaa ns. JänkhäSafari sinne minne se oli alunperin suunniteltu. Eli Salla ja Kuusamoakselille. Reissun sisältönä Offia ja minivaelluksia mm. Hiidenkirnuille ja karhunkierroksen sekä Ukk-reitin varrelle.
Luultavasti Yöttömän Yön Vaellus tulee olemaan pysyvä ilmiö viikko ennen juhannukseen. Tapahtuman kasvaessa voisi taitelijasielut pyöräyttää vaikka tarran aiheesta.
Enivei. Sallan kaira kutsuu ja kartat on levitetty jo pöydälle reittien etsintää varten. Ensimmäinen Jänkhä sisälsi vähän Offroadia. Tuleva on suurelta osaltaan metsäreittiä kiviä ja kantoja kierrellen... pari suotakin ylitetään. Joka haluaa tulla paikan päälle toteamaan lapin luonnon kauneuden niin on parasta varautua myös kävelemäänkin paljon kumijalkojen lisäksi.
Syksyllä, Syys-lokakuussa tulee ns. reitinetsintä sessio. kestoltaan 3-7 päivää. Pari autokuntaa väljällä ajalla voi tulla suunnittelutalkoisiin/ reittiajoihin.
Jari
.
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
Meillä olis elokuun lopulla viikko aikaa.. Jos tarvii koittaa mihin lapikkaat saa leikkaamaan sopivan uran..
Toisaalta.. jos tekis A-luokan reissun syssymmällä.. Jos vaikka sais vanhan kilpakumppanin houkuteltua mukaan.. Sit syysmaalaistöiden jälkeen.
Ja kuis olla.. ens kesän vaellus meinattiin ajoittaa just vyöttömän vyön jälkeiseen aikaan koilliskairaan eli UKK -puistoon..
Niinjuu.. Ja seuraavalla kerralla ei nössöillä nukkumalla.. Varsinkin kun tuo Kermit tykkää kun sillä ajellaan..
Toisaalta.. jos tekis A-luokan reissun syssymmällä.. Jos vaikka sais vanhan kilpakumppanin houkuteltua mukaan.. Sit syysmaalaistöiden jälkeen.
Ja kuis olla.. ens kesän vaellus meinattiin ajoittaa just vyöttömän vyön jälkeiseen aikaan koilliskairaan eli UKK -puistoon..
Niinjuu.. Ja seuraavalla kerralla ei nössöillä nukkumalla.. Varsinkin kun tuo Kermit tykkää kun sillä ajellaan..
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Tunteekos aloitteleva offari autojakaankomk kirjoitti:Mikä on tuo kumi Hilun alla?
Ei muka aloitteleva offari tunnista...
Eihän toi ole hilu, maskissa merkki kertoo ihan muuta
Viimeksi muokannut Hande, Pe Kesä 30, 2006 10:17 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.