HOMBA kirjoitti:Veistelin tänään uuden kielen, nyt on edessä enää asennus. Käsijarru on se ratin alta ulos vedettävä ja vaijeri kulkee tulipellistä läpi kaasu- ja jarrupolkimen välistä. Jonkinlainen kaksikorvakkeinen läpivienti siinä on ollut? Sellasen vaihteen siirtimen jouse varmaan löytäs jostain jousikaupasta, mutta alkuperäinen olis aina alkuperänen
Tuollaset jouset vissiin hakusessa:
Ei viittis pelkkiä jousia tosta myydä, mutta koko laatikon sais viiteenkymppiin.
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Juuri tuollainen se on tuo minunkin laatikko, paitsi että tosiaan parkki linjan jousi on puolet lyhyempi. En ainakaan viellä lähde laatikkoa hakemaan, mutta voi sekin tulla kysymykseen. Ei sulla tepa78 olis ylimmääräisiä vanteita mielellään nasta kumeilla bj:iihin?
Jos siinä ei ole tietokonetta sen kanssa voi elää.
Apparin puolen takaovelle olis tarvetta, löytyskös sellasta, jossa olis ne lukkozydeemit ja kahva paikallaan? Mielellään muutonkin mahd. hyväkuntosta ettin...
Lisätään vielä et lasia ovessa ei välttämättä tarvi, on omastakin takaa.