M: 29 mm:n spacerit, ennakkotietoa
Valvoja: Käyttäjä
M: 29 mm:n spacerit, ennakkotietoa
Keväällä jo vannoin, että en enää ikinä tee/teetä noita Toyon spacereitä nurkkiini mutta eräät aktiivit ovat saaneet minut pyörtämään pyhät lupaukseni.
Eli tilaukseen lähti "reilu" erä 29 mm:n spacereitä. Lopullinen hinta on vielä avoin, kun se riippuu koneistamon laskusta ja pulttien hinnoista - ja niiden päälle vielä jokin kulukorvaus mulle. Viimeksi noi tuli maksamaan 50 euroa/kpl - hintataso ei varmaankaan ole laskenut mutta antaa tuo jotain viitettä siitä missä hinnoissa pyöritään.
Näitä tullee saataville reilun kuukauden kuluttua ja kokemuksen mukaan 2-3 erässä, koska pultteja en ole koskaan aiemminkaan saanut riittävästi kerralla (eli ensin ostan maahantuojan varaston tyhjäksi ja sit odotellaan lisää... ja kun lisää tulee, niin niitä ei kuitenkaan tule vielä tarpeeksi).
Eli tilaukseen lähti "reilu" erä 29 mm:n spacereitä. Lopullinen hinta on vielä avoin, kun se riippuu koneistamon laskusta ja pulttien hinnoista - ja niiden päälle vielä jokin kulukorvaus mulle. Viimeksi noi tuli maksamaan 50 euroa/kpl - hintataso ei varmaankaan ole laskenut mutta antaa tuo jotain viitettä siitä missä hinnoissa pyöritään.
Näitä tullee saataville reilun kuukauden kuluttua ja kokemuksen mukaan 2-3 erässä, koska pultteja en ole koskaan aiemminkaan saanut riittävästi kerralla (eli ensin ostan maahantuojan varaston tyhjäksi ja sit odotellaan lisää... ja kun lisää tulee, niin niitä ei kuitenkaan tule vielä tarpeeksi).
Spacr=raidevälin levitin joka tulee navan ja vanteen väliin!!!!!hojo61 kirjoitti:Mä en nyt millään saa päähäni mikä on spaceri
Joskus oon sellasen vissiin nähnyt, mut nyt ei millään muistu.
Joten kuvia kehiin
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
Sen kummemmin ottamatta kantaa eri tulkintoihin, niin parempi myydä näitä vain offroad-käyttöön. Silloin valmistaja ei ole vastuussa tieliikennekäytöstä. Jokainen voi itse miettiä, että kummassa käytössä nuo joutuvat kovemmilleJani77 kirjoitti:Mulle ainaki yks katsastusmies sano et on lailliset, jos vannevalmistaja "antaa luvan/suosittelee"