*J-40/42:t Esittäytyy
Valvoja: Käyttäjä
BJ40 vm-75
- Vakio 3l mylly
- Pellit uusittu ilmeisesti 3v sisällä
- 35" renkulat
- 2h paku ilman ovia
- paremmat jakkarat (bimarco)
- Alkup. vinssi keulilla
- Ilmeisesti hj:n ohjaustehostin
- Korinkorotus jotain 2.5" luokkaa
- Etu ja taka lokait taitavat olla lasikuitua
- Muuta ei sitten tule mieleen, tai en tiedä. Auto liikkuu välillä hyvinkää, somero ja tulevaisuudessa sauvon suunnalla.
- Vakio 3l mylly
- Pellit uusittu ilmeisesti 3v sisällä
- 35" renkulat
- 2h paku ilman ovia
- paremmat jakkarat (bimarco)
- Alkup. vinssi keulilla
- Ilmeisesti hj:n ohjaustehostin
- Korinkorotus jotain 2.5" luokkaa
- Etu ja taka lokait taitavat olla lasikuitua
- Muuta ei sitten tule mieleen, tai en tiedä. Auto liikkuu välillä hyvinkää, somero ja tulevaisuudessa sauvon suunnalla.
siinä olis tavallinen bj 40 1978 http://kuvablogi.com/nayta/2241699/
vakiohko bj40
http://forums.offipalsta.com/album.php? ... reid=51198
Vakio kone+laatikot
Etuvintturi mekaaninen narulla,takana tmax12500 narulla....
61 akselit=bj välitykset/lukot pneumaattiset...
Levyt joka nurkassa
lj:n alusta/pitkän GD Merssin jouset/volvon iskarit...
akseli väliä jatketu reilusti
38,5x16x15 tsl:lät 13x15 bl vanteilla
turva häkki
jnejne...
Ei kilvissä=rajattomat jatkojalostus mahdollisuudet..
Vakio kone+laatikot
Etuvintturi mekaaninen narulla,takana tmax12500 narulla....
61 akselit=bj välitykset/lukot pneumaattiset...
Levyt joka nurkassa
lj:n alusta/pitkän GD Merssin jouset/volvon iskarit...
akseli väliä jatketu reilusti
38,5x16x15 tsl:lät 13x15 bl vanteilla
turva häkki
jnejne...
Ei kilvissä=rajattomat jatkojalostus mahdollisuudet..
Pähäma
Laitetaas tämä meikäläisen kulkine tänne; Since 2001
BJ40 vm 1980
3B turbolla ja välijäähdyttimellä
Tupla laturit 120A 24v ja 60A 24V.
Vakio laatikko ja välitetty jakolaatikko
Akselit HJ61, joka kulmassa levyt
4x4labs kopio kääntovarret 5 pulttiset ja HDJ80 nivelillä
Longfieldin tikut ja murrokset
Tasauspyörästön lukot paineilmatoimiset
Akseliväliä jatkettu BJ43:n mittoihin
Alusta kierteytetty GD mersun jakareilla ja HDJ80:n jousilla
Edessä toyotan mekaaninen vinssi ja takana viritetty Warn 8000 rungolla ja 12000 comeup moottorilla.
Renkaina kesällä 35x15,5-15 mickey thompsonit ja talvella 37x12,5-15 MT/R
Turvakaaret
Paineilmaa tekee sencon kompura ja virtaa lykkää 900w siniaalto invertteri
Virran vähyydestä huolehtii 2x90Ah Exciden agm akut
Sitten löytyy kaikennäköisiä yhteydenpito välineitä jolla voi huudella apua kun tötterö on upotettu jänkään
Talven ainana pitäisi keretä rakentaa uusi kone ja laatikko yhdistelmä, 3B-II turbolla ja uudella tiheämmällä jakolootalla. Ja ennenkaikkea keveämmällä kytkin kopalla.
Painoa tuolla keksinnöllä on 2500kg kun on mukana kahden miehen 2vko:n retkivarusteet ja varaosa BJ kyydissä
BJ40 vm 1980
3B turbolla ja välijäähdyttimellä
Tupla laturit 120A 24v ja 60A 24V.
Vakio laatikko ja välitetty jakolaatikko
Akselit HJ61, joka kulmassa levyt
4x4labs kopio kääntovarret 5 pulttiset ja HDJ80 nivelillä
Longfieldin tikut ja murrokset
Tasauspyörästön lukot paineilmatoimiset
Akseliväliä jatkettu BJ43:n mittoihin
Alusta kierteytetty GD mersun jakareilla ja HDJ80:n jousilla
Edessä toyotan mekaaninen vinssi ja takana viritetty Warn 8000 rungolla ja 12000 comeup moottorilla.
Renkaina kesällä 35x15,5-15 mickey thompsonit ja talvella 37x12,5-15 MT/R
Turvakaaret
Paineilmaa tekee sencon kompura ja virtaa lykkää 900w siniaalto invertteri
Virran vähyydestä huolehtii 2x90Ah Exciden agm akut
Sitten löytyy kaikennäköisiä yhteydenpito välineitä jolla voi huudella apua kun tötterö on upotettu jänkään
Talven ainana pitäisi keretä rakentaa uusi kone ja laatikko yhdistelmä, 3B-II turbolla ja uudella tiheämmällä jakolootalla. Ja ennenkaikkea keveämmällä kytkin kopalla.
Painoa tuolla keksinnöllä on 2500kg kun on mukana kahden miehen 2vko:n retkivarusteet ja varaosa BJ kyydissä
Blue skies and headdown
Tässä oma ikuisuusprojekti, pienellä koeajolenkillä kun muut hallilta olivat kisoissa eli poissa tieltä. Kyllä se tästä pikkuhiljaa tekeytyy...
Melkein vakio, tosin mm. lehtijouset puuttuvat, magneetti ei tartu isoon osaan koriosista, neliveto kytkeytyy napilla vaihdekepin päästä, auton alta kuuluu ajoittain suhinaa maavaran muuttuessa, konepelti aukeaa ohjaamosta jne.
Melkein vakio, tosin mm. lehtijouset puuttuvat, magneetti ei tartu isoon osaan koriosista, neliveto kytkeytyy napilla vaihdekepin päästä, auton alta kuuluu ajoittain suhinaa maavaran muuttuessa, konepelti aukeaa ohjaamosta jne.
Kuva omasta kehitys projektista:
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=46439
Offipalstan kuviako ei saa näkyviin? Oma palvelin nurin tällä hetkellä...
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=46439
Offipalstan kuviako ei saa näkyviin? Oma palvelin nurin tällä hetkellä...
Pafo
Pohojanmaan Offroad
Pohojanmaan Offroad
BJ-40
-77 2+4 paku
3.0B+turbo ja välijäähy
33x12.5-15
Rakennettu 2008-2009
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=27293
Tuolla lisää kuvia
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=432
-77 2+4 paku
3.0B+turbo ja välijäähy
33x12.5-15
Rakennettu 2008-2009
http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=27293
Tuolla lisää kuvia
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=432
Lisää parempia kuvia ja sassiinJF kirjoitti:Tässä oma ikuisuusprojekti, pienellä koeajolenkillä kun muut hallilta olivat kisoissa eli poissa tieltä. Kyllä se tästä pikkuhiljaa tekeytyy...
Melkein vakio, tosin mm. lehtijouset puuttuvat, magneetti ei tartu isoon osaan koriosista, neliveto kytkeytyy napilla vaihdekepin päästä, auton alta kuuluu ajoittain suhinaa maavaran muuttuessa, konepelti aukeaa ohjaamosta jne.
- hakoteilla
- Viestit: 250
- Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:27 am
SBC + TH-400
4.88 + lukot
kierrejouset
4.88 + lukot
kierrejouset
Viimeksi muokannut hakoteilla, Ke Maalis 17, 2010 3:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Viimeksi muokannut Joske, Ti Maalis 16, 2010 3:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.